Ik open dit topic voor een vriendin van mij, ze is bijna 32 weken zwanger. Gister dacht ze vruchtwater te verliezen en is naar het ziekenhuis gegaan, daar wilde ze haar een nacht houden ter observatie. Er is vastgesteld vandaag dat ze idd vruchtwater aan het verliezen was. Haar temp en bloeddruk zijn goed. Wel had ze een beginnende infectie die volgens de dokter nu onder controle is door de antibiotica die ze haar geven en nog door laten slikken. Ook zouden ze haar iets geven dat 'het' weer dicht zou gaan. Nogal een apart verhaal en hebben hier nog nooit eerder van gehoord? Ze is niet woonachtig in Nederland, en de dokter was heel chaotisch en druk met bevallingen op de afdeling. Maar goed nu zit zij natuurlijk niet helemaal lekker, ze is dus naar huis gestuurd met antibiotica en 'iets' om 'het' dicht te krijgen. Ze probeerd in contact te komen met haar eigen verloskundige voor verdere uitleg, en ik vraag hier voor haar na om even goed duidelijk te krijgen wat jullie bijv in zo'n situatie zouden doen. Mochten er nog vragen zijn om het verhaal duidelijker te krijgen, kan ik dat meteen navragen geen probleem. Heel erg bedankt voor het lezen en de tijd, en helemaal super dat dit hoekje er is!!