nee het is ook schandalig en het ergste vind ik nog dat ze elkaar allemaal de hand boven het hoofd houden want niemand is schuld! nee dat ik nu anderhalf jaar later nog geopereerd wordt aan hun blunders is zeker me eigen schuld haha
hey, hier viel de hartslag met een buikmeter ook iedere keer weg....weet niet of je interne meting had dmv draadje of op de buik....die kan verschillen namelijk interne zag je bij mij nog wel schommelingen maar zeer veel minder als op de buik!!
@mgcw de meting was dmv een draadje op haar hoofd dus daar kan het in principe niet aan liggen denk ik...
dan heeft ze het gewoon moeilijk gehad idd.....kan komt vaker voor en vaak moeten ze dan snel geboren worden.......heb ff verder gelezen en het is bij jje niet zonder slag of stoot gegaan he.... Hopelijk hou je er zelf en je kleintje niets aan over! Kan me indenken dat dat schrikken is, heb je het er niet met je gyn over gehad dat het echt weg viel toen je die ctg kreeg?
nee met me dochter gaat het prima hoor die heeft er echt niet meer onder geleden gelukkig! en bij mij hebben ze me nu de laatste keer n eierstok en beide eileiders verwijdert maar heb nog endometriose in me baarmoeder en dat kunnen ze niet weghalen want dan moet er n hele hoek uit me baarmoeder gehaald worden en dan kunnen ze net zo goed de hele baarmoeder verwijderen heb ik begrepen... dus ja 2 keer in de maand verrekte veel buikpijn maar moet je schijnbaar maar gewoon mee leren leven haha dus we zullen zien! tja en nog n operatie zie ik niet echt zitten want bij de laatste keer heb ik 3 keer n hartstilstand gehad! dus nee dank je dan maar die buikpijn hahaha en die ctg zat in n envelop dus ik keek er pas naar toen ik thuiskwam!
Ik ben thuis bevallen, maar Sterre had de navelstreng 2 keer om haar nek en 1 keer om haar arm. Haar hartslag viel ook steeds weg en ze was helemaal blauw toen ze eruit kwam. Tegen mij zeiden ze het wel, en ook dat ik flink moest ademen. Ik lag dus helemaal te hyperventileren maar dat hielp wel.