Leuke namen! Feline stond ook op mijn lijstje voor mijn dochter. Heb haar uiteindelijk Faylin genoemd omdat dochter van collega Feline genoemd werd.
Het is in ieder geval beter dan Kick,deze naam is in ieder geval nog enigszins in dezelfde stijl als Sylvano. Feline vind ik niet lelijk maar ben er ook niet weg van,ik vind Feline ook niet bij Sylvano passen..
Sylvano en Everon vind ik een mooie combi! Sylvano en Feline vind ik heel erg wennen. Felize vind ik er beter bij passen.
Erg leuke naam!! Past ook goed bij Sylvano. Ik vind hem Nederlands uitgesproken net wat mooier, maar Engels kan ook prima.
Ik kende hem ook van expeditie robinson, maar ik vind die Everon een érg leuke vent ! Dus dat maakt de naam ook gelijk positief. Feline vind ik sowieso prachtig.
Everon, even wennen maar ik vind hem wel leuk! Persoonlijk zou ik hem wel op z'n nederlands uitspreken.
Ik vind Everon en Sylvano goed bij elkaar passen. Feline en Sylvano eigenlijk niet, ik vind Feline echt een klassieke meisjesnaam en Sylvano meer een modernere versie..