Nogmaals getest

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Kimberley1603, 1 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley1603

8 apr 2016
    64
    1
    8
    Afgelopen maandag voor het eerst een zwangerschapstest gedaan deze was binnen 5 seconden al heel duidelijk een plus. Nu net weer 1 gedaan omdat ik ontzettend onzeker ben. Deze was ook erg snel duidelijk positief. Toch heb ik ineens geen gevoelige borsten meer en gisteren nog wel. Wat betekent dit ondanks de toch zo duidelijk positieve test? Of hoeft dit niks te betekenen? Ik heb vorig jaar een miskraam gehad vandaar dat ik nu zo ontzettend onzeker ben. Heel veel mensen begrijpen me niet maar ik hoop dat jullie me wel begrijpen.

2. Vino

Vino Lid

23 jan 2017
    68
    0
    6
    Koos-werkloos
    Enschede
    Het kwam bij mij ook met vlagen. Bij de eerste had ik zelfs helemaal geen symptomen. Het zegt dus helemaal niks. En gefeliciteerd met je zwangerschap :)

3. Kimberley1603

8 apr 2016
    64
    1
    8
    Dankjewel :) Had je ook geen donkerdere tepels? Echt helemaal niks?

4. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Kan allemaal hoor. Bij mij is het ook op en af met de symptomen. De ene dag ben ik heel moe, moet ik veel plassen en heb ik gevoelige borsten en de andere dag merk ik er maar weinig van.

5. shanacasier

shanacasier Actief lid

11 apr 2016
    137
    11
    18
    is normaal hoor ! geniet van je zwangerschap

6. Kimberley1603

8 apr 2016
    64
    1
    8
    Dankjewel iedereen! :) dit stelt mij toch wel weer wat gerust :)

7. Paz

Paz Niet meer actief

Hier ook de ene dag meer kwaaltjes dan de andere dag, is heel normaal!
    In het begin vooral gevoelige borsten maar verder geen donkerdere tepels ofzo.
    Zal nu nooit meer klagen dat ik geen kwaaltjes heb, zou willen dat ik ze nog niet had haha! :D

Geniet van je zwangerschap, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina