Nogmaals

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Niekie, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekie

Niekie Lid

5 okt 2006
    73
    0
    0
    Hoi,

Net een berichtje getypt, maar hij verschijnt niet op het overzicht. Dus waarschijnlijk verkeerd opgeslagen. Dus hierbij nogmaals :

Sinds gisterenmorgen verlies ik een klien beetje bruine afscheiding bij het afvegen. Het is vervolgens de hele middag en avond weggeweest en vanochtend was er weer een beetje.
    Nou 'vloei'ik al helder vocht sinds het begin van de zwangerschap, zoveel dat ik zeker 2 x per dag mijn onderbroek verwissel. Dit was en is nu nog steeds het geval. Mijn Gevoel zegt dan ook dat het geen beginnende miskraam is anders zou dit 'vloeien'ook wel sinds gisteren een kleur hebben gekregen. Ik hoop dat jullie me kunnen laten weten of mijn gevoel klopt, of dat dit los staat van elkaar.

Ben na 2 miskramen nogal onzeker.

Ik hoor graag van jullie.

Alvast bedankt.

Groetjes,
    Niekie

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi niekie,

Door de zwangerschapshormonen veranderd je afscheiding, dit kan wateriger worden waardoor het meer lijkt en er makkelijker uitloopt het kan ook dikker worden,doorzichtig,wit of gelig kijken.
    Bruine afscheiding wijst op oud bloed, waarschijnlijk is er een klein haarvatje geknapt, dit kan door de groei maar kan ook getriggerd worden door sporten,tillen,gemeenschap en ontlasting. Dit is geen teken voor een miskraam.
    Probeer ondanks dat je al 2 miskramen hebt gehad vertrouwen in je lichaam te hebben. Het blijft nog even spannend!

Imke

Deel Deze Pagina