Ik zie wel wat je bedoeld,maar deze is negatief.Dat streepje staat veel te ver naar rechts,en veel te ver van de controlestreep af,het is waarschijnlijk niet goed doorgelopen vloeistof.
Sorry ik weet dat het niet leuk is om te lezen maar ik heb al 2 jaar zo'n 5 kruidvat testen per maand versleten. Dit is helaas echt een streep door je urine en geen positieve test. Daarvoor staat hij niet op de goede plek en niet de goede kleur. Ik hoop dat het snel raak is bij je meid
Stomme predictor ! Ik ben er ook eens ingetrapt. Pfff afschaffen die zooi. Ook bij kv valse streepjes gehad. Maar als je goed kijkt zijn ze niet roze maar grijs geel. Ik hoop dat je snel een 2e roze streep hebt meis.
Kijken jullie wel goed? Volgens mij zie ik wel een mooie lixhtroze streep staan en zelfs op de goede plek... en na er zelf een paar 100 versleten te hebben...
helaas is die ongeldig en niet goed doorgelopen. (volgende keer misschien 1 druppeltje meer erin doen...)
K ben haast geneigt de foto te vergroten, screenshot te maken en hem dan voor jullie nog te plaatsen... ik zie toch echt n streepje... en nogmaals ook op de goede plaats. Test ia qel netjes door gelopen er zitten geen vlekken in o.i.d.
Ik zie een licht roze streepje op de goede plek hoor. Heb 'm net even met mijn positieve test van toen ik zwanger was vergeleken. Misschien even bij goed licht een nieuwe foto maken.
Maak haar niet blij met niks meiden,doordat de teststreep heel ver naar links staat,moet de controle streep ook verder naar links staan,de strip zit er niet helemaal recht in...teststreep staat echt te ver van de controle streep af....en dus negatief.
Nadia zou even nieuw testje doen en daar nogmaals een foto van plaatsen. Kijken we nog een keer met je mee.
Ben echt reuze benieuwd wat er gebeurd als je 4 druppels water in het druppelvak doet. Daarna een nieuwe foto maken en plaatsen. En anders een CB Digitaal doen met wekenindicator. Is ook erg gevoelig. En je hebt gelijk duidelijkheid in tekst!