hoi, 1.5 week geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter na een paar hechtingen inwendig had ik na een week bijna geen bloedverlies meer af en toe wat druppeltjes nog,maar ik heb nog wel last van een (naar mijn idee) een sterke geur die vanuit mijn vagina komt.Volgens mijn kraamhulp heb ik geen onsteking want dan stinkt t echt erg.. Zijn er vrouwen die hier ook last van hebben gehad?
hoi ja dat is normaal hoor je wond (van binnen)zeg maar is nog aan het helen heb ik ook gehad en gaat vanzelf weer over kuzzz
Dit had ik ook,ik schaamde me dood als de VK kwam om mijn hechtingen te controleren... Schijnt toch heel normaal te zijn,na een week of 3,4 had ik er geen last meer van.
Ik had gelukkig al in een boek gelezen dat dit zo was, schrok dus niet zo.. Maar ook hier dus het geval. Heeft te maken met het helen van de wondjes etc.
he allemaal, Bedankt voor geruststelling had al zo'n vermoeden maar altijd fijn om te weten dat t normaal is,en dat t weer over gaat.
Als je je er prettiger door voelt: Lactacyd heeft een speciale wasemulsie voor na een bevalling; wellicht helpt het. En het is idd gewoon wondvocht; komt helemaal goed!
hoi, is normaal hoor die geur ook omdat je nog erg zweet, hormonen. wat ik deed was na elke plasbeurt goed spoelen en snachts met zo,n netbroekje aan op bed en een matje eronder zodat de boel goed kon luchten. de netbroekjes zitten als het goed is wel in je kraampakket zoniet dan kun je het kruis uit een onderbroek knippen zodat de boel daar toch lucht. evt kun je o,k 1x daags in een soda badje gaan indien het ontstoken is. gr sj
klopt inderdaad ik moest onder de douche plassen nou eh leek wel een verrottingsproces ik schaamde mn eige dood joh maar gaat vanzelf over ik heb nog wel naar 5 maanden dat mn plas niet zo ruikt als voor de bevalling hoor maar blijkt normaal te zijn enneh lactasiet of hoe je het ook schrijft mocht ik niet gebruiken maar wel wat al eerder is gezecht luchten dat geneest sneller en droogd ook dus dat helpt zekers dat heb ik ook gedaan gewoon een kussen tussen je benen dat het een beetje van elkaar houd groetjesssssssssssssssssss