Wie kijkt hier ook naar? Ik vind het echt een interessant en vermakelijk programma. Wat een leuk mens is die Ryanne toch vind ik. What you see is what you get. Mooie aanvulling op de dinsdagavond naast Hij is een Zij!
ik vind het ook erg leuk! ik kijk nu het rijtje: vier handen op één buik, hij is een zij en vervolgens naar geslacht, leuk! Inderdaad wat een leuk mens!
Ik moet de aflevering van gisteren nog kijken, maar heb vorige week in een deuk gelegen om Ryanne. Wat een heerlijk mens, zo recht voor z'n raap en geweldige humor.
Ik heb er ook echt van genoten ja. "Hij is een zij" heb ik nu wel een beetje gezien. Ryanne is echt een verfrissende persoonlijkheid. Vorige week ook zo hilarisch hoe ze Maxim Hartman interviewde.
Hahaha ja geniaal dat interview. Dat 'Hij is n zij' vind ik wel oke. Vindt niet alle mensen leuk die er aan mee doen. Afl van Geslacht vsn gisteren moet ik nog kijken.
Wie vind je juist wel en wie juist niet leuk? Ik ben zo benieuwd naar de 2 meiden die ooit jongens waren, die steeds samen geïnterviewd zijn in de vragen tussendoor. Ik vind dat echt mooie meiden, zie echt niet dat het ooit jongens waren. En hun antwoorden zijn soms hilarisch.