Vanavond op npo3 om 21:25 uur Nieuw seizoen van hij is een zij. Vind dit een interessant programma, gaan jullie ook weer kijken?
Ik vond dat verhaal van die Eloy/Elise wel echt aangrijpend, ook het interview met zijn (lieve) exvrouw. Misschien ook wel raar om te zeggen, maar ik vond hem echt wel een knappe stoere vent, had het bij hem misschien dan niet verwacht....Ik bedoel dit overigens niet stom want ik denk wel dat er reacties op komen, maar gewoon, vond het aangrijpend dat bedoel ik....
Prachtig programma. Ik vond het jammer toen ik las dat Arie Boomsma het niet meer presenteerde. Maar petje af voor Jan Kooiman, ik merk eigenlijk helemaal niet dat er een andere presentator is. Hij doet de interviews ed precies hetzelfde volgens mij. Kan nu al niet wachten tot volgende week.
Ik dacht al: wat is er nou toch anders dan vorige keer? Dus zo goed doet Jan Kooiman het blijkbaar, want kom er nu pas achter haha.
Ik haal Arie en Jan vaak door elkaar Mooi programma, ik had alleen graag een vervolg gezien over het meisje van vorig jaar (Stijn/Suus)
Mooie aflevering weer. Prachtig hoe Jan omgaat met Storm/Vlinder! Ontroerend. Je zowel geen man als geen vrouw voelen lijkt mij helemaal lastig...