Hallo allemaal, vanavond seks gehad met mijn man om 20:30 uur, nergens last van. Ging na een hele tijd eindelijk weer pijnloos. Meer nu net werd ik wakker met zo'n hevige (aanhoudend felle) buikpijn. Denk dat de ergste pijn 10 minuten duurde en heb nu nog wat pijn. Kwam net uit bed en werd ook wat duizelig, werd een beetje bang hierdoor want ik ben alleen met de kleine en mijn man is op nachtdienst 3/4 uur rijden van hier. Ik heb het idee dat het mijn baarmoeder is, diep in mijn onderbuik. Heb sowieso wat pijn in mijn onderbuik de laatste weken, ben uit aan het zoeken of het m.n. rond de menstruatie en eisprong is. Herkent iemand dit?
De HAP bellen. Als je spontaan duizelig wordt wil je uitsluiten dat je straks flauw valt terwijl er verder niemand thuis is. Sterkte.
Het kan van alles zijn, klinkt een beetje als je eierstok die wellicht draait of klem zit. Maar misschien is het wel je blinde darm, geen idee joh. Als je het niet vertrouwd moet je een dokter bellen. Misschien wat paracetamol nemen, misschien helpt het? Sterkte!
Geen blinde darm, dan moet het rechts onderin zitten. En bij een verdraaide eierstok lijkt het me ook dat het meer links of rechts moet zitten? Ga paracetamol nemen en weer terug het bed in... eens even aankijken zo.
Niet te lang aankijken hoor! Als je het ook maar een beetje niet vertrouwd, gewoon de hap bellen, zeker nu je alleen thuis bent met je kleintje. Sterkte in ieder geval.
Misschien heftige eisprongpijn? Ik gooi liever niet met ziektes, want ben geen arts, maar het zou wellicht ook op endometriose kunnen duiden? Dan heb je vaak heftige pijn rond eisprong en zeer pijnlijke menstruaties. Hoe is het nu?
Ik zou na een keer pijn niet gelijk aan iets raars denken.. zeker niet als het zakt? Misschien moet je gewoon weer wennen aan het seks hebbne, of ging het er anders aan toe dan anders?
Ha... ben in slaap gevallen. Heb nog wel wat pijn, maar is te hebben. Als ik hoest heb ik meer pijn. Ik verwacht nu dat het mijn baarmoeder is die nog wat laag hangt en dat hij daartegen gestoot heeft. Meerdere standjes worden nu dus uitgesloten helaas, want die pijn was echt niet te hebben. Dan beval ik liever nog eens, haha.
Jeetje wat onwijs vervelend! Ik zou dinsdag toch even de ha bellen voor advies, eerst volgende keer dat je weer gezelligheid tussen de lakens hebt met je kerel dan ben je misschien als de dood dat je het weer krijgt...waardoor het ook minder leuk is! Gewoon even info inwinnen bij een arts want normaal is het niet natuurlijk! Sterkte hoop dat de pijn zakt!
Als ik bijna ongesteld word (wat helaas niet te voorspellen is met het spiraaltje) heb ik precies hetzelfde naar de seks. Laatste keer had ik de avond en de dag erna zo'n hevige pijn dat ik niet rechtop kon lopen. Daarna nog een dag wat lichte buikpijn, dag erna werd ik ongesteld. Misschien dat je inderdaad in dezelfde periode zit.
Ik heb het ook een paar keer gehad. Je vergaat echt van de pijn, zo heftig dat je idd denkt dat je onderuit gaat. Het is altijd weer vanzelf weggetrokken en de keren daarna ben je idd heel gespannen en das niet leuk. Ik probeer er niet meer aan te denken en goed te ontspannen en heb het sinds dien niet meer gehad.