Ik wil een spaarrekening openen voor Aiden waar ik elk kwartaal de kinderbijslag op wil storten. Wat er dan op staat, wil ik gebruiken voor o.a. zijn studie en het rijbewijs als hij 18 is. Maar ik wil wel bij het geld kunnen en het dus niet 'vast' zetten. Welke bank heeft een goed spaarprogramma voor kids en/of de beste rente? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb een internet spaarreking bij de rabobank op Valerie haar naam. Hier krijg je meer rente op dan de regenboogrekening van de rabo. En die cadeautjes heb ik er alsnog bij gekregen
asn bank heeft een goed rente en het staat niet vast, je kan er een pinpas bij aanvragen of juist niet wat je wilt,, je zou even moeten lezen want ze hebben verschillende spaarrekeningen en de een heeft meer rente dan de ander.. ik heb nu 4.5 rente op een gewone spaar rekening.
Hier ook een regenboogrekening van de rabobank. Vind het makkelijk dat ik alle rekeningen tegelijkertijd kan 'beheren' en zien als ik ga internet bankieren.
Wij hebben ook regenboogrekening. Ga het over een aantal jaren vast zetten hebben mijn ouders ook gedaan en ik heb daardoor nu een flinke spaarrekening waar ik mee kan doen wat ik wil
Dus die rekening staat niet vast? Dan bedoel ik dat je er ook altijd geld af kunt halen? Want dat wil ik niet.. Ik wil voorkomen dat we in moeilijke tijden de spaarrekening van Kenji gaan plunderen namelijk..
Dit is sinds een paar maanden niet meer. De Regenboogrekening heeft op dit moment een hogere rente dan de InternetBonusSpaarrekening. De 'gewone' spaarrekening dalen heel snel, terwijl de kinderspaarrekening meestal 1 of 2 verlagingen overslaan. @Jusi: de regenboogrekening is vrij opneembaar. Er zitten geen speciale voorwaarden aan vast.
@Koala, ik heb deze rekening nu 3 maanden. En ze zei tegen mij, dat als je geen geld van de internet spaarreking haalt, dat deze een hogere rente heeft.
Nou, ik heb ook eens naar die Regenboogrekening gekeken, ze zeiden nl dat je een aantrekkelijke rente zou krijgen. Dus wij werden nog eens gebeld, manlief vraagt wat de rente is, zegt ze 2,6%! Dus mijn man: Huh, je zei toch een aantrekkelijke rente?! Vrouw: euhh tja.. ehhm.... Toen gewoon een rekening bij Ohra geopend, wat een verschil in rente!