Hoe hebben jullie je gootsteen in een granieten blad? Ligt die erop of eronder en wat zijn de voor- en nadelen?
Ik heb een bak van porselein. Mijn aanrechtblad stopt gewoon als het ware. De bak is ook net zo diep als het aanrechtblad. Het hoort echt bij de uitstraling van onze keuken (landelijk) Mijn schoonouders hebben een simpel rvs spoelbakje in de aanrechtblad en ik vind de combi niet zo heel mooi. Beetje te simpel voor zo'n mooi aanrechtblad..
Er onder. Vind ik mooier en leek me ook makkelijker schoon te houden (in ieder geval voor het gezicht, blijven ook geen broodkorrels in liggen ed). Nadelen weet ik eigenlijk niet.
Fijn te horen dat jullie het goed bevalt. Het nadeel zou zijn dat het graniet sneller afbreekt aan de rand. Bijvoorbeeld als je er toch met een pan hard opkomt oid. Is dan bij jullie wel haaks afgezaagd of rond.
Hier ook eronder verwerkt, veel mooier afgewerkt, en voor jij met een pan dat graniet kapot krijgt, dan valt die wel zo super mega hard volgens mij, want graniet is zo'n hard matriaal, dat gaat echt niet zomaar kapot, kan echt wel tegen een stootje gelukkig. Al helemaal als je hem laat polijsten, daar word het nog harder van.
Dit is wat ik bedoel met erop denk ik.......................denk toch dat we voor eronder gaan als ik het hier zo lees, enige nadeel was stoten en beschadigen voor mij en als dat meevalt vind ik eronder toch wel strakker lijken eigenlijk
Mijn onderbouw speolbak is geplaatst, nu krijg ik van sommige mensen te horen dat het spoelbak later in de jaren kan afzakken naar beneden .Het is vastgelijmd. En is jouw spoelbak ook binnen.