Leuk om reacties te krijgen op mijn vorige bericht van vandaag. Mijn vriend is echt voor Nolan. Zelf twijfel ik nog. Wie nog niet heeft gereageerd. Wat vinden jullie van Nolan?
Ehh, sorry.. Ik vind het geen (mooie) naam. Is het bedoeld voor een jongen of voor een meisje? Edit: Ondertussen je andere bericht gelezen. Een jongensnaam.. Ik zou dat er echt niet uit kunnen halen.
The Boy's name Nolan also used as girl's name Nolan, is pronounced NOHlan. It is of Irish and Gaelic origin, and the meaning of Nolan is "champion". Ik vind het wel mooier voor een jongen. Ik vind de betekenis ook leuk en herkomst prachtig. De naam zelf is niet helemaal mijn smaak maar ik vind het geen lelijke naam.
Het woord Nol vind ik niet zo. Maar met -an erachter vind ik het wel wat beter. Maar ik zou het niet uitspreken als Nollen, wel Nolán.
Bedankt allemaal voor de reacties! Jullie hebben mijn twijfel weggenomen. Het wordt geen Nolan. Vriendje iets minder blij Wat vinden jullie van de volgende opties; Pim Zandstra Finn ,, Koen ,, Tom ,, Vrij gewoon misschien maar dat spreekt me wel meer aan. Andere ideeën zijn welkom!
Ik wil wel meedenken maar als je van Pim, Tim, Wim, Siem, Tom, Sem, Sam, Bas, Cas etc houdt, dan heeft het weinig zin ben ik bang. Wat zoeken jullie precies hollands een lettergreep of toch iets anders?
Vind de wat standaard namen omdat ze veel voorkomen, bekend zijn daarom niet minder mooi. Kwam net de naam Aleck tegen. Vind ik ook een leuke naam. Hoeft dus niet Hollands te zijn maar wel 1 of 2 lettergrepen.
Alec vind ik ook mooi, ja! Ik hou absoluut niet van namen die heel veel voorkomen maar ook niet van hele aparte namen. Misschien wat ideetjes (van alles wat): Boris Hidde Lex Fedde Lev Ties Stan Ward Wessel Bram Maas Mees Melle Menno Fenn Freek Jonas Leo Thijs Seger Thijmen Mark Eric Jules Juul Jip Joris Evan Irving Caleb Tibe Arthur Morris Hugo Giel Jens Rens Jesper Joep Mathis Roan
Zo even uit je mouw geschud Zitten idd leuke bij. Alleen verschillen met vriend en ik in wat we leuk vinden. Hij vindt Jesper het leukst uit je rijtje. Ik lex. Igg bedankt voor het meedenken
Zag de titel en wilde dit nog even posten (ookal zijn jullie er al uit dat het geen Nolan wordt): Nolan Helmets | Motorcycle Helmets for Street and Off Road Heb er ook zo een