Marktconform salaris notariaat ?

Discussion in 'De lounge' started by tegeltje85, May 10, 2025 at 11:14 AM.

1. tegeltje85

tegeltje85 Nieuw lid

Feb 22, 2025
    4
    7
    3
    Female
    Goedemiddag,

Ik zag een leuke vacature voorbij komen bij een notariskantoor met doorgroeimogelijkheden. Het gaat om een baan als secretarieel medewerker en er wordt een marktconform salaris geboden. Er wordt gevraagd naar een MBO 4 diploma in een secretariële/administratieve richting. Ervaring binnen het notariaat is niet per se nodig.

In veel vacatures lees ik dat er een marktconform salaris wordt geboden. Nu kan ik dat voor veel branches wel achterhalen (of CAO’s) wat de salarisschaal is, maar voor het notariaat kan ik het nagenoeg niet vinden.

Iemand die weet welk salaris ongeveer wordt gehanteerd voor een dergelijke functie?

2. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

Sep 7, 2022
    1,237
    1,766
    113
    Zou de vraag gewoon even stellen aan de vacaturehouder.

Sado likes this.
  3. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

May 21, 2018
    5,371
    1,844
    113
    Female
    Gelukkig wordt dit verplicht in de toekomst om te vermelden.. :) chatgpt vragen?

4. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

Feb 6, 2022
    2,899
    3,082
    113
    Lastig he! Mijn man word flink onderbetaald kwam hij achter. Maar doordat hij toen in opleiding was en graag snel weg wilde heeft hij er genoegen mee genomen.

Op dit moment word hij binnenkort waarschijnlijk over genomen door het bedrijf waar hij nu aan gedetacheerd is. Echter wilt hij dus wel flink meer dan hij nu krijgt. Hij heeft ook verder gekeken en wat hij wilt moet haalbaar zijn. Want is het wel bij anderen bedrijven.

Zou zo handiger zijn gewoon een ratio te hebben kwa waar een loon binnen zou horen te vallen.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,077
    3,866
    113
    Ik schat vanaf 3000 Euro bruto per maand bij een fulltime baan. Voldoe je ook aan de opleidingseisen?

Overigens bel ik gerust op met zulke vragen. Ik ga geeneens tijd en energie steken in een sollicitatie waarbij de omschrijving alle kanten op kan of ze het maar ergens op gooien. En ik onderhandel ook altijd, niet geschoten is altijd mis, maar zo kan ik daar van tevoren ook op inspelen en goed voorbereid een gesprek in gaan.

Share This Page