Vanmiddag toen ik naar Buiten liep voelde ik wat raars in mijn rechter oog en ik dacht een vuiltje, stukje prut oid. Er zat wat in de ooghoek en dit weggeveegd. Ik bleef wel wat waziger zien. Net thuis van uit eten en ik doe het licht aan op de badkamer en wil mijn ogen schoonmaken. Ik schrik me te pletter! 1 pupil van dat rechter oog blijft wijd open staan! Zie foto! Heb de hap gebeld daar ik al dagen duizelig ben bij vlagen als ik ga liggen, omdraai in bed en toen de tandartsstoel achterover werd gezet. Maandag zou ik al naar de huisarts hiervoor. Ik moet nu proberen te slapen kijken of het bij trekt. Ik vind het maar eng.... 😁
Slapen?? Ik had er al mee bij de hap/ehbo gestaan.. Ogen zijn nou niet bepaald te vervangen.. Beterschap!
Onmiddellijk naar de EHBO van het dichtsbijzijnde ziekenhuis gaan meis! NU nog uitsluiten dat het niets ernstigs is, dit kan niet wachten.
kan ook iets neurologisch zijn... ik zou idd gelijk gaan!! dit hoort niet, ook bij oververmoeidheid niet! ze worden dan wat trager, dat had ik wel een keer. maar zo horen nooit ongelijk te zijn.
Dat ziet er raar uit! Ik zou ook eerder denken dat het iets neurologisch is, kan me niet voorstellen dat een vuiltje in je oog dit kan veroorzaken. Maar goed, ik ben schoonmaakster, geen dokter. Succes!
Omdat ik geen hoofdpijn heb of lichtflitsen zie is het niet alarmerend ik mag wel komen straks 9.10u. Wordt vervolgd
Goed dat je gebeld hebt. Succes straks. Hopelijk valt het mee. Verder geen hoofdpijn, misselijkheid, dubbelzien of hangend ooglid?