hey dames! ik ben nu 3 weken overtijd en heb vorige week nog een test gedaan maar die was negatief. heb al een tijdje last van een vol gevoel in mijn buik en is ook wat opgezet ook mijn borsten lijken groter. nu mijn vraag.. zou het nog zin hebben om morgen een test te doen of kan ik beter tot de volgende ronde wachten?
Kun je wat meer vertellen over je cyclus over hoe lang die elke maand is, en of je eerder overtijd bent geweest, en hoe lang je gestopt bent met de pil, als je die gebruikte etc. Zo kunnen we je misschien beter adviseren
Ik ben ruim een jaar geleden gestopt met de pil in het begin was het wat onregelmatig maar de laatste 5 maanden heb ik een cyclus van 35 dagen ik heb veder nog nooit gehad dat ik niet ongesteld werd ik heb inmiddels 3 testen gedaan en de laatste.was een week geleden
Ik zou dan persoonlijk nog een testje doen, en als deze alsnog negatief blijft geven en de menstruatie uitblijft, toch een afspraak maken met de huisarts ook omdat je een jaar bezig bent met zwanger worden. En via bloedprikken kunnen ze binnen een paar dagen wel zien of je wel of niet zwanger bent. Ik ga voor je duimen dat het raak is.
Bedankt voor je reactie! Ik ga morgenochtend en testje doen en als hij dan negatief is ga ik toch maar contact op nemen met de huisarts
ik zou als ik jou was blijven testen, en ook bloed testen laten doen, misschien heb je wel een late eisprong gehad, Ik was 3 weken overtijd, in die 3weken 5 negatieve thuis testen gehad en 2 negatieve bloed testen, Vervolgens door verwezen naar de gyn, En 2 dagen voor de afspraak bij de gyn nog een thuis test gedaan en die was positief Dat ik 4 weken overtijd was, was ik dan eindelijk bij de gyn en die twijfelde bij de echo dus weer bloed test gedaan en ja hoor ik ben gewoon wel zwanger, had alleen een erg late ei sprong gehad. Wat ik probeer te zeggen is,.geef niet te snel op en misschien ben je toch zwanger Succes ik duim voor je