non-stop willen drinken.9 dagen oud

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door emmen88, 6 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmen88

emmen88 Actief lid

1 sep 2014
    364
    469
    63
    Hallo,

Mijn zoontje van 9 dagen heeft vannacht non-stop liggen krijsen omdat ie aan de borst wilde. Steeds als ik hem eraf haalde begon ie weer en een speen wilde hij pertinent niet en een pink accepteerde hij 5 minuten tot ie erachter kwam dat daar niks in zit.
    Honger kan hij toch niet Hebben gehad na een hele nacht drinken? Iemand tips om dit voor vannacht te voorkomen?

alvast bedankt!

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heeft je kindje pijn, last van maagzuur waardoor hij pijn wil wegdrinken?
    Heeft je kindje voldoende plas en evt poepluiers?

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
  4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou denken aan ofwel regeldagen, ofwel refluxklachten.
    Google even op beide, dan kun je ws wel herkennen welke van de twee het is :)

5. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Het eerste wat bij mij opkomt is een regeldagje ; in dat geval gaat het vanzelf weer over.

6. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Klinkt echt als een regeldag en dat kan goed is rond de 10 dagen...

7. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Lekker laten drinken. Regeldagje inderdaad. En mamahonger denk ik, lekker aan de borst liggen is toch anders dan met een pink in je mond ;)

8. emmen88

emmen88 Actief lid

1 sep 2014
    364
    469
    63
    Bedankt voor de reacties! Denk idd een regeldag als ik daar zo op Google, dacht dat die pas met een paar weken kwamen maar niet goed ingelezen blijkbaar:)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Even uit mijn hoofd: 1 week, 3 weken, 6 weken, 4 maanden...
    Dat zijn een paar momenten dat het vaak voorkomt, maar buiten dat komen regeldagen voor op elk moment dat jouw productie niet (meer) toereikend is voor je kindje. En dat hangt van veel factoren af: hoeveel voeding je kindje wil is afhankelijk van zowel zijn groei als ook hoe fit of niet-fit hij is, maar de hoeveelheid voeding die jij aanmaakt, kan ook wisselen met vermoeidheid, ziekte, enz enz.
    Je kunt dus altijd tussendoor regeldagen hebben, als de behoefte van je kleintje ineens groter wordt, maar dus ook als jouw lijf even een dip heeft in de productie van de borstvoeding :) Ook dan moet jouw kindje even extra hard werken om aan z'n voeding te komen.

10. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    JAAA, regeldagen, heel fijn zeker als je er niet op berekend bent. Dat had ik ook de eerste keer. Een echt, ohjee wat doe ik niet goed-moment, al duurde dat moment de hele dag, whahaha.
    Tis even wennen zo'n dag, maar ook erg fijn (tenminste dat vond ik) gewon lekker lui de op bank, kleine tegen je aan en lekker tv kijken, snaaien en tukkie doen.

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Lees even mee. Dochter is al 1,5 en ik zit echt zo van:"ohjaaaa, die regeldagen!" Het lijkt wel een eeuwigheid geleden. Herinner me dr ook niet zoveel meer van. Wel dat ik ook de 1e dagen, weken, aan het zoeken was naar een goed ritme qua voeding. Gaf eerst BV, maar ben alles af gaan kolven en met fles gaan geven. Veel makkelijker, wist precies wat ze kreeg. Huilen werd ook minder omdat ze geen kramp had van teveel en geen honger van te weinig melk. Denk dat ik me wel weer even moet gaan "opfrissen" op dit gebied als er een 2e kindje op komst is, haha! Je vergeet zoveel...

Heel veel suc6 en geniet van je kleine, de baby-tijd gaat zo snel!!

12. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Lang leve de regeldagen :(

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    idd..de regeldagen brrr
    maar komt vanzelf weer goed!

14. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Google eens op clusteren. Is ook een veelvoorkomend fenomeen.
    Mijn dochter deed het een paar weken lang van 18.00 tot 22.00 u. Wilde dan ongeveer aan een stuk aan de borst liggen.

Deel Deze Pagina