noo pooh

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamavaneen2e, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Iemand die het ook doet? Ik ben nu zon anderhalve maand bezig en elke keer als ik mn haren was met de bakingsoda komen er plukken haar uit. Het werkt echt super verder want mijn hoofdhuid jeukt niet meer en dat is het jaaren geleden dat ik geen jeuk meer had. Maar is die haaruitval normaaal

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Vertel eens wat meer? Wordt nieuwsgierig... maar die haaruitval! Je bent niet toevallig laatst bevallen? Want dan is het wel normaal.

3. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    #3 Suzanne1984, 24 jun 2014
    Laatst bewerkt: 24 jun 2014
  4. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    #4 Juul76, 24 jun 2014
    Laatst bewerkt: 24 jun 2014
    Ik ben het een tijdje terug gedaan, 7 weken lang. Er was toen ook een topic over hier. Het viel me heel erg mee hoe goed het eigenlijk te doen is (ik heb al die tijd niemand raar zien kijken naar mijn haar, het zag er eigenlijk prima uit!) maar ik merkte uiteindelijk ook niet echt de enorme voordelen zoals dikker en glanzend haar (althans, niet in die mate dat ik perse door wilde gaan). Dat was wel jammer. En nu ik weer minstens 4 keer in de week sport, vind ik het sowieso fijner om gewoon te wassen. Ik merk wel dat sinds no poo mijn haar veel minder snel vet wordt, dus dat is de winst die ik eruit gehaald heb. Als ik door bijv. een blessure niet kan sporten, begint het pas na een week een beetje vet te worden.

Edit: ik zie dat er een link staat naar het oude topic! Leuk.

Deel Deze Pagina