Nood-oproep voor woonruimte én werk omgeving Eindhoven

Discussie in 'De lounge' gestart door heppiedepeppie, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik zal voor je kijken morgenvroeg op het pribord van onze internetsite op mijn werk. Daar bieden collega's ook weleens woningen aan. Aan een baan kan ik je helaas niet helpen. Ik zal je dan wel ff een pbtje sturen. Wel een vervelende situatie zeg. Sterkte meid!

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Ik weet dat mijn buurman bezig is met het regelen om zijn koopappartement te verhuren. Het is wel in helmond

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    In Eindhoven heb je een nieuwbouw wijk, Meerhoven. Wij wonen hier zelf ook en het is hier erg kindvriendelijk. In het kleine centrumpje staan nog veel flats leeg.. Misschien dat dat iets voor je is? Ik weet niet bij wie je direct hier voor moet zijn, misschien kan de gemeente je daar verder bij helpen aangezien zij een regeling met de aannemer hebben.,

Werk.. Ligt eraan wat je wil doen, maar stuur me anders een PB, dan weet ik misschien wel iets!

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Eindhoven is erg lastig.. Heel veel huurwoningen zijn en worden verkocht. Wij zochten vier jaar terug met spoed een huurwoning, heel lang heel intensief gezocht maar niks! Kansrijkhuren is waardeloos, duizenden mensen die loten voor 1 huis! Veel 55+ woningen aangeboden en daar reageert niemand op. Woest werd ik ervan.
    Uiteindelijk hebben we nét kunnen kopen. Dat wilden we niet en het kon ook echt nét, maar we hadden geen keus.
    Ik wens je veel succes! Zou iig de kranten goed in de gaten houden.

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Mag a.s. vrijdag op sollicitatie gesprek komen in Tilburg als Docent Nederlands.
    Er zijn genoeg huurwoningen in Eindhoven, alleen wordt dat allemaal via een makelaar geregeld en die vragen die belachelijke extra kosten!

Oh wat werk betreft....liefst blijf ik in het onderwijs, maar een baan als intercedente of iets dergelijks lijkt me ook geweldig! In ieder geval wel graag iets op HBO niveau voor minimaal 3 maar liefst 4 dagen!

6. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Oh en kopen kan echt niet omdat we nog met een koophuis zitten wat verkocht moet worden met een enorme schuld. Die als het goed is overgenomen gaat worden door NHG.....

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wat spijtig te lezen allemaal, kan je helaas niet helpen maar als mede-december-mama wil ik je veel sterkte wensen....hoop dat je snel wat vindt voor jou en Lucas...en succes vrijdag!

Deel Deze Pagina