Vreemd vlekje arm; bang voor slecht nieuws

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel1980, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

He meiden,

Vanmorgen deed ik mijn haar in een staart voor de spiegel en zag een "vreemd" plekje op de achterkant van mijn arm zitten :(. Mijn arm onderzocht en het ziet er niet goed uit.. Donker paars, grillige structuur en een bobbeltje. Niet heel groot, ik denk zo'n 4 mm. Bij de ha kan ik vrijdag terecht.

Nu ben ik al lichtelijk een hypochonder, maar google is my worst enemy momenteel. Ik kom ook niet verder als een melanoom en ben dus ook waanzinnig bang voor de diagnose... Ik ben zo vreselijk bang, bah..

Iemand dit eerder meegemaakt die mij tot kalmte kan brengen? :)

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Belangrijkste tip die ik je kan geven is niet te googlen. Je maakt jezelf helemaal gek.

Verder is het gewoon even afwachten. Kans is heel groot dat het niets bijzonders is.

3. Angel1980

Je hebt gelijk, absoluut. Opvallend is dat google/internet ook alleen maar 'worst case scenario' laten zien. Maar goed, nu is het afwachten en ik hoop ook echt dat het niks is.

4. kvinna

kvinna Niet meer actief

Maar dat is niet zo gek natuurlijk. Mensen gaan niet posten: ik zag vorige week een raar vlekje, was doodsbang, ben naar de huisarts geweest en guess what: het was niets!:D

Tja, je kunt er niets aan veranderen, het zit er nu eenmaal. Als het wel iets ernstigs is, is het maar goed dat je het hebt gezien en als het niets ernstigs is, word je overmorgen gerustgesteld.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Is het een moedervlek dan?

Ik ben ook een hypochonder en ik snap dat je nu echt ook alleen het ergste denkt...

Maar iets op de huid is zelden iets ergs...

Dus ga eerst na wat het is...is het een moedervlek?

Heb je een foto?

6. henkie24

henkie24 Niet meer actief

meid, hier hetzelfde... raar rood schilferend plekje/bultje op mn been. uiteraard stomme ik ook googlen en ook bang. kan vrijdagmorgen naar de huisarts. bah ik ben ook echt bang. sterkte

7. Angel1980

#7 Angel1980, 1 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2013
    Geen moedervlek volgens mij, een vlekje wat ik ( meen ik) al heel lang heb ( een paar jaar), maar "ineens" groter is, opvallender en donkerpaars is. Foto zal ik zo uploaden, maar krijg het niet helemaal scherp.

8. Angel1980

Dit is het zover je het zo kan zien ( krijg het niet scherp)

Bijgevoegde bestanden:

9. Angel1980

Jij ook! :(

10. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ligt het op je huid of echt eronder. Lijkt op een bloeduitstorting.

11. henkie24

henkie24 Niet meer actief

dit is trouwens mijn rare plekje.

angel1980: voor mijn idee is het bij jou toch een soort van moedervlekje hoor. ik zie er zo niks vreemds aan.;) maar goed je zei dat je foto niet heel duidelijk was

Bijgevoegde bestanden:

12. Angel1980

Er zit een klein bultje op en het loopt 'door' mijn huid. De kleur lijkt ook richting paars/rood te gaan, al zie je dat niet op de foto

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Is het geen ingekapselde talgklier of insectenbeet? Ff langs de ha..

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    @ ti's lijkt idd op bloeduitstorting. Ergens met je velletje tussen gezeten?

15. Angel1980

mmhh.. ik snap je bezorgdheid. Ziet er ook een beetje uit als eczeem. Ik had zoiets op mijn been laatst, trekt nu langzaam weg, alleen nog licht roze plekje met schilfers. Laat je me weten wat de ha zegt? Ik duim dat het niks ernstig is!

16. Angel1980

Niet dat ik weet. Je zou zeggen dat ik me dat nog zou herinneren.. Sla mezelf we voor m'n kop als dat het is. Dan ga ik in behandeling voor hypochondrie :p

17. Angel1980

:p Wel humor!

18. Angel1980

Manlief heeft net een foto gemaakt, vele malen beter dan ik heb gedaan. Dit is hoe het plekje eruit zie:

Bijgevoegde bestanden:

19. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Echt even door de dokter naar laten kijken, die weet het het beste.

20. Angel1980

Vrijdag 15.00 uur, eerder kon helaas niet

Deel Deze Pagina