M’n telefoon is aan z’n laatste dagen bezig, dus tijd voor een nieuwe. Wie heeft er tips voor een goed simlockvrij toestel? Oja, ik heb helaas geen Apple budget, dus het wordt waarschijnlijk Samsung.
Samsung maakt hele mooie foto’s en is een goed toestel. Ik heb zelf een iPhone. Ik ben hier heel erg tevreden over. Wil je een abonnement? Want dan moet je een x bedrag bijbetalen voor je telefoon. Zeker voor de nieuwste. Als je toch voor de iPhone gaat, let er wel op dat er genoeg GB geheugen in zit. Deze kan je nl niet verhogen in je iPhone zelf. Wel op je cloud. Dit heb je niet met de Samsung. Ik heb niet zoveel verstand van andere merken. Succes met het uitzoeken van je telefoon.
Ik heb een Motorola, prima kwaliteit voor een lagere prijs. Prima als iemand veel geld over heeft voor een telefoon, maar ik niet.
Ik heb een samsung A5 2017. Ongeveer hetzelfde als samsung s7 alleen dan goedkoper. Goed degelijk toestel!
Ik hoor dat veel mensen positief zijn over Motorola in mijn omgeving. Samsung is ook behoorlijk duur prijs/kwaliteit technisch, dus daar zou ik niet voor gaan.
Oneplus 6. Beste smartphone ooit voor mij. Even goed als de laatste Samsung en Apple. Alleen goedkoper.
Deze! Mijn man is er super tevreden over! En anders de nieuwe Nokia ook een fijne telefoon voor een normale prijs.
Die is ook heel goed. En de 5 ook. Marktplaats checken. Worden nu verkocht door de oneplus fans omdat ze de 6 willen hebben.
Ik heb een simlockvrij abonnement, omdat ik probeer zo lang mogelijk met m’n telefoon te doen. Ik heb nu een iPhone S5, een andere iPhone vind ik gewoon te duur. Zou het wel fijn vinden als het inderdaad een goede camera zou hebben. Welk systeem heeft Nokia tegenwoordig? Android?