Belg steekt kinderen neer en gooit ze uit het raam

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Islah, 1 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moli

Moli Niet meer actief

je bent dan toch niet goed wijs! opknuppen de vent, bah bah.

2. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ziek!! Heel ziek! Krijg altijd zo'n buikpijn van zulke verhalen

3. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Wat moet er in iemand omgaan om zoiets onbeschrijvelijk vreselijks te doen?
    Het idee dat dit soort dingen echt gebeuren maken me misselijk. Ik schaam me soms ontzettend voor de menselijke soort.

Bestond er maar een eiland, omringt door diepe zee met haaien, waar alle kindermishandelaars, verkrachters, terroristen etc op gedumpt werden. Zonder pardon.

4. PeAn

PeAn Niet meer actief

Afgrijselijk!

Arme kindjes, wat zullen ze bang zijn geweest. En dan nu moet knokken voor hun leven :(

En die moeder.......haar leven is een regelrechte hel geworden :(

5. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Wat mij betreft mag de vrouw recht in eigen hand nemen. Zonde dat deze man straks in leven wordt gehouden door gemeenschapsgeld.

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Precies dit, arme arme kindjes :(

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Die man was een bekende bij de politie voor maar liefst 60 (!!!!) strafbare feiten. :( Overigens ben ik niet voor om eigen rechter te spelen, maar in sommige gevallen. :)

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dan ben je als moeder imo strafbaar en aansprakelijk als je je kinderen willens en wetens bloot stelt aan een gek met 60 vergrijpen op zijn naam. Zijn er veel van hoor, gekke wanhopige en eenzame vrouwen die onstabiele relaties aangaan en wel kinderen hebben.

9. Islah

Islah Niet meer actief

Precies, en dan is zo'n 'moeder' net zo'n gek als die vent zelf lijkt me. Of misschien nog wel gekker.

10. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    precies dit !!

hoe er ik het ook vind (ook voor de moeder)
    maar als moeder zijnde hoor jij je kinderen te beschermen, en op nummer 1 te zetten.. en dat doen genoeg moeders niet.. zomaar iedere vent in huis halen.. ongelofelijk

11. Fefe

Fefe Actief lid

8 mei 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je fustratie en woede maar dit slaat (mijn inziens) werkelijk nergens op. Misschien wist de dame in kwestie niet wat voor vlees ze in de kuip had. Niet iedereen is even snugger sommigen zijn erg naïef. Inderdaad, zo zijin er zo velen, maar misschien de deze niet, een ander beoordelen is altijd wel heel erg gemakkelijk vanuit de luilekkere zetel.

Ik kom dagelijks delinquenten tegen in mijn job. Ik kan je garanderen dat het allemaal zo zwart/wit niet is hoor.

12. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus. Kansloos, wees gewoon blij met je kids ipv zo'n gek in huis halen...

13. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Eens. Er was al een straatverbod. Misschien is ze een paar keer met hem uit geweest en kwam erachter dat het een gevaarlijke vent was en kwam ze er niet meer vanaf. Je weet de achtergrond niet, dus kan je niet oordelen.

14. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Arme meisjes.. hopelijk knappen ze hiervan op en komen ze bij iemand terecht waar het wel veilig is.. mijn god..

Deel Deze Pagina