Winkelen in Emmen

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij gaan binnenkort op vakantie naar de Huttenheugte en willen daar graag winkelen. Nu zijn we 6,5 jaar geleden ook daar geweest en ook gewinkeld in Emmen.
    Maar we weten niet meer welke winkels daar zijn (misschien is er inmiddels ook al wat veranderd?). Ik weet nog dat het overdekt was, dat winkelcentrum.

Kan iemand mij misschien een beetje vertellen wat voor kledingwinkels ze daar hebben?
    En weet iemand waar je gratis kan parkeren? Wij hebben dat toen ook gedaan, ik geloof dat we maar 15min hoefden te lopen. Dus als het een stukje lopen is, maakt voor ons niet uit.
    (mijn vriend betaald liever niet voor het parkeren)

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Ik vind hoogeveen onwijs leuk. Daar hebben ze een hele lange winkelstraat.

groetjes kim

3. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Emmen kun je super winkelen! je hebt alle bekende winkels daar, v&d, h&m, c&a, coolcat, miss etam, euh... naja, nog veeeeeel meer, maar dat weet ik echt niet uit m'n hoofd... Ik weet wel dat gratis parkeren lastig is. Eigenlijk moet je overal betalen hier... (zelfs bij het ziekenhuis...) En er wordt ook vrij streng gecontroleerd. Alleen zijn parkeerkosten hier niet zo hoog hoor. Dus valt wel mee!!!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Emmen is erg leuk!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    bij t hotel parkeren. heette toen De Giraf. Is wel ff stuk lopen hoor naar t centrum dan. maar wie iets gratis wil, moet er wel ff wat voor doen hihi.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Thnx!!
    Zijn er ook leuke kinderkleding winkels? En heb je ook winkels als de WE, ZARA, Jack&Jones, Vero Moda enzo?:)
    Weet jij toevallig wat je betaald daar aan parkeerkosten?

@roozje dat maakt ons niks uit hoor hahaha. Thnx voor de tip in ieder geval

7. Juleah

Juleah Actief lid

17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    #7 Juleah, 26 sep 2012
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
    In Emmen zit idd een WE, maar alleen voor mannen en kinderen (alleen jongens), geen damesafdeling helaas. Er zit geen Zara, wel een Vero Moda in het overdekte gedeelte. Jack&Jones weet ik niet zo uit mijn hoofd..
    Ook een H&M, V&D, verder kun je er best leuk winkelen
    Parkeren vind ik wel duur, maar ik ken de prijzen in de randstad niet. Ik geloof dat wij laatst 1.40 per uur betaalden. Ik ken wel een plekje dichtbij het centrum (wij hebben er familie wonen) waar het gratis is. Parkeerplaats bij/ net achter Univé, maar is een stukkie lopen naar het overdekte gedeelte van het centrum.
    Qua kinderkleding wel leuk. Een Prenatal is er, verder in het overdekte gedeelte tegenover Wibra/Zeeman zit een geweldig leuke zaak waar ze o.a Name It etc verkopen, C&A zit er en nog een merkkledingwinkel waar ze merken als Vingino en Retour verkopen (2 winkels verder dan de anwb-winkel)

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij zijn vorige week in de huttenheugte geweest en ook in Emmen gewinkeld. Qua parkeren kan ik je niks zeggen, ik zag wel overal bordjes dat parkeerbeleid veranderd is.

Wij hebben dus gewoon betaald.

Er is een overdekt gedeelte en een buitengedeelte. Dat buitengedeelte zag er vrij nieuw uit en binnen zaten ook genoeg leuke winkels waaronder een hele leuke kinderkledingwinkel met een leuke speelhoek voor de kleintjes.

9. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    haha das juist het alleroudste.

Pieces is ook een leuke kleding winkel.
    En helemaal niet duur.
    Zit ook in het overdekte gedeelte vlakbij bart smit.
    Daar zit ook de vero moda
    sting,van haren enz.

Gratis parkeren zou ik inderdaad bij de giraffe doen.
    (al heet dat nu geloof ik EDEN hotel het veranderd nogal eens)

Dat stukje bij unive die iemand opperde kan inderdaad ook. maar daar staat het geregeld vol.
    Als je toch betaald gaat parkeren zou ik gaan voor de parkeerplaatsen met slagboom. Daar betaal je pas achteraf voor de tijd die je hebt gestaan en zit je niet met kaartjes vooraf kopen waarvan de tijd afloopt.

Klazienaveen zit ook redelijk dichtbij de huttenheugte.
    Schijnen de meesten wel leuk winkelen te vinden.
    En is overal gratis parkeren.

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

oh haha echt? Maar ik bedoel ook het buitengedeelte vlak voordat je het overdekte gedeelte ingaat. Vlak bij die tijgers.
    Dat leek me wel vrij nieuw.

maarja..in vergelijking met het winkelcentrum wat ik hier heb lijkt alles misschien wel nieuw :D

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ja, hier in Emmen zitten wel redelijk wat leuke winkels, tegenover de Wibra/Zeeman/Scheer&Foppen zit mijn favo kinderkledingwinkel: Keez&Co. Favo winkel voor mezelf: ART Fashion.
    Het gedeelte van het centrum tussen H&M en C&A (o.a. Apple store, WE, Etos en vlakbij Livera enzo) is deels nieuw, deels oud (maar enigzins verbouwd).

Parkeren doen wij eigenlijk altijd op 't Willinkplein (grote parkeerplaats met 2 verdiepingen parkeerkelder, werkt met slagbomen, en dus achteraf betalen). Kost 1,70 per 58 minuten (als ik me niet vergis, man betaalt altijd terwijl ik bij de lift sta te wachten met de kids :p)

Wat wel leuk is, als je flauw bent van het winkelen: je kunt zo de dierentuin in lopen, ingang zit een klein stukje van de Hema.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dank jullie wel dames!! Leuke winkels zo te lezen, en zag dat mijn favo winkel Sting er ook is daar:D
    WE is niet erg, daar kan ik dan voor mn zoontje kijken hihihi.
    Is de V&D groot daar?

Thnx voor de tips voor het gratis parkeren, zal mn vriend erg blij mee zijn:D

Naar de Dierentuin gaan we sowieso ook, alleen niet dezelfde dag.

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    handig dit topic :D Ik ga komende maandag naar de huttenheugte ;) en we gaan zowiezo een dagje dierentuin en misschien ook nog shoppen in de stad :)

14. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    @ romy1979
    Dat bij die tijgers is er al zolang ik mij kan herrineren.
    Het overdekte gedeelte is er pas een x aantal jaren.

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    V&d heeft 3 verdiepingen maar is niet echt groot. Zitten geen andere winkels bij in zoals in de grote steden.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh jammer dus geen Mango ofzo?

Veel plezier!!

Deel Deze Pagina