brrrrr rare vent

Discussie in 'De lounge' gestart door Esje13, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb me zojuist de kriebels gekregen.

Ik was met mijn zus en mijn dochter in het dorp. We liepen in het kruidvat. Er liep een man de hele tijd te kijken en te lachen naar mijn dochter. Op zich niet vreemd, want mijn dochter is momenteel erg aan het sjansen als ze in de wagen zit. Ze lacht naar iedereen dus ze trekt wel aandacht. Maar goed, wij liepen de winkel uit naar een winkel een stukje verder op. Daar waren we even binnen en toen zag ik die man weer. Weer hele tijd kijken en contact maken met mijn dochter. Ik zocht er niets achter dus we lieoen verder naar een andere winkel. Ook hier kwam de meneer weer binnen en liep langs de kinderwagen. Erin kijken en staren naar mijn dochter. Ik keek hem al een beetje vreemd aan. Wij waren daar klaar en gingen verder naar de colgende winkel. En ja hoor, daar was hij weer. Weer kijken en lachen. Toen vroeg hij hoe oud ze was en of het een meisje of jongen was. Mijn zus gaf antwoord. Oke zei hij wat leuk. Ik zei tegen haar, kom we gaan naar huismik vind die vent maar vreemd. Dus wij lieoen naar de auto die vlakbij geparkeerd stond. Hij liep even later ook de winkel uit en bleef staan kijken. Toen hij zag dat we mijn dochter in de auto aan het laden waren draaide hij zich om en liep naar zijn fiets en fietste weg nadat hij nog een keer omkeek.

Ik vond het etg vreemd. Mijn vriendinnen heb ik even gewaarschuwd en die zeiden dat ik een melding moest maken bij de politie omdat er de laatste tijd kinderen worden ontvoerd voor organen. Dus ik heb net gebeld en ze namen de aanklacht heel serieus en willen ook echt het weten als er meer opvallende dingen zijn.

Brrrr ik krijg er echt kippenvel van. Ik verlies mijn dochrer nu echt geen tel meer uit hetoog.

2. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje wat eng!

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hè bah. Ik krijg hier ook wel een naar gevoel bij eerlijk gezegd. Ik heb nog nooit eerder gehoord over het verhaal van de organen, misschien een hoax? Maar dan alsnog is het wel naar als iemand je de hele tijd zo volgt..

4. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, ik ben normaal ook niet zo van het maken van een melding of iets bij de politie, ben denk ik hierin wel nuchter. Zag ook niet meteen gevaar, maar nu ik er verder over nadenk vind ik het vreemd. Zeker omdat hij in alle 4 de winkels was en niets kocht, en de winkels liggen ook nog eens niet echt in de buurt van elkaar dus is zo vreemd dat hij precies 4x in dezlfde winkel moet zijn en niets koopt.

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Die orgaanroof is een hoax. Zoek maar op internet.
    Verder zou ik een foto gemaakt hebben van hem met de telefoon, op een manier dat hij het duidelijk ziet. Kijken wat zijn reactie is.

6. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ondanks dat het een hoax is van de orgaanroof blijft het een enge vent vind ik hoor.

7. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Gadverdamme! Wat eng zeg! Goed dat je naar de politie bent gegaan. Hopelijk kom je die engerd niet snel meer tegen.

8. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een goede tip. Hoop echter niet nog eens dit mee te maken.
    Ben wel blij dat het een hoax is, maar ondanks dat blijft het vreemd.

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.215
    113
    ik zou eerder geloven dat het een pedofiel is dan dat het om orgaanroof zou gaan.

Hopelijk zie je die man niet meer de volgende keer!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vind het idd ook vreemd en zou me er ook niet fijn bij voelen. Goed dat je een melding hebt gemaakt en fijn dat het serieus werd genomen door de politie. Hoop niet dat je hem weer tegenkomt.

11. dekilene

dekilene Niet meer actief

Brrrr wat eng

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Bah!

Ik had die man echt op zn rare gedrag aangesproken en gevraagd of die ons niet met rust zou willen laten!

Bah!

13. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Wij wonen in Noord Limburg en bij ons in het dorp en in omstreking zijn mensen gesignaleerd die kinderen proberen mee te lokken.
    Bij het L.eukermeer in Well hebben ze 2 kinderen ook proberen mee te lokken.

14. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon in omgeving nijmegen.

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.565
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou er ook de kriebels van krijgen.
    Er lopen zoveel rare snuiters rond brrr

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Heel vreemd. Goed dat je een melding hebt gemaakt.

17. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Precies wat vagans zegt.

Enge vent en dan ook nog vragen nr de leeftijd en geslacht. Ik zou hem na de 2e keer ook hebben aangesproken, dat hij ver uit de buurt moet blijven met zn rare gedrag.

18. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Hè bah wat een engerd!
    Goed dat je melding hebt gedaan.

19. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    :$ Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt met mijn dochtertje. Niet zo overduidelijk als bij ts maar wel op zo'n manier dat het me de rillingen gaf en ik z.s.m. weg wilde.

Ik verlies de kinderwagen ook geen tel uit het oog want ik zie in mijn gedachten er al zo iemand met haar vandoor gaan:)

20. Gul1

Gul1 Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.561
    0
    36
    Huisvrouw en moeder :D
    Bah wat een gedoe zeg!
    Ik hoop dat het verhaal van orgaanrovers idd een hoax is.
    Want ik hoor er laatste tijden wel veel over. Vooral laatst nog van een neef uit Duitsland.
    Het is in ieder geval goed van je dat je aangifte heb gedaan..

Deel Deze Pagina