we hebben een houtkachel en onze campinggasfles zit altijd minstens halfvol. Daar kunnen we wel 2 weken mee koken. Ik heb altijd minstens 6 pakken melk op voorraad en een aantal pakken drinken. Verder heb ik blikken kant en klaar voedsel staan als nasi en soep. zijn hartstikke lang houdbaar en af en toe op vakantie neem ik wat mee en dan vul ik het gelijk weer aan in de voorraadkast. Verder altijd wel blikken/potten groente, eieren, boter, meel, pasta en rijst. blikjes smac boterhamworst, tomatensaus. Moet nog wel flessen water kopen, zal ik van de week meteen ff doen. en batterijen, zaklampen, kaarsen etc liggen ook voor het grijpen, zowel boven als beneden. Boven ligt al het campingspul zo voor het pakken. daar zitten in een aparte bak de zaklampen, campinggasstel, zakmes etc. Ook liggen daar de slaapzakken. Beneden ligt alles op een vaste plek. Voor een overstroming ben ik hier niet bang. Wonen redelijk hoog hier in drenthe. Dus ik zet niets op zolder, maar laat het gewoon in de garage staan.
wij ook niet, maar de voedselbank krijgt ieder jaar van mij een paar potten/blikken En dan koop ik weer nieuwe. Zijn wel 3 jaar houdbaar. En een blik soep of nasi vind ik op vakantie wel eens handig. De eerste dag rijden wij altijd heel lang en dan hoef ik het alleen ff warm te maken op de camping. Of van die zakjes waar alleen water bij hoeft. normaal veel te zout, maar op de camping smaakt alles lekker