tattoo vanwege miskraam

Discussie in 'De lounge' gestart door Beertje13, 27 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ik wil graag een tattoo ivm mijn miskraam. Ik wilde het er al snel na. Maar er goed over nagedacht. Ik wil een vlinder waar de vleugels zitten komen voetafdrukjes.
    vorige week afspraak gemaakt. mag over 2.5 week. Nu begin ik te "twijfelen" wat als.... en stel dat ik ergens anders wil werken waar ze het niet accepteren. ik droom erover ect. Voor de afspraak was ik vastberaden en nu veel minder. Zenuwen? bang?

het word een.kleintje van een paar cm. binnenkant pols linkerhand

is dit normaal?

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Hele mooie gedachte! Ik ga ook maar moet een paar maandjes wachten. Ik wil op de binnenkant van mijn pols de letter N met een regenboog.
    Letter N vanwege de namen die wij hadden gekozen en de regenboog omdat de dag dat wij het te horen kregen en het verloren, beide dagen regenbogen waren.

Je moet niet twijfelen, als je twijfelt zal ik het niet doen. Het is een hele mooie gedachte en ik zie het zo, je draagt je kindje voor altijd bij je. Hoe groot of klein ook.

3. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik heb een tattoo rondom mijn pols, en heb er nog nooit gedoe over gehad bij werkplekken. maar als je jr daar zorgen over maakt kan je de tattoo toch ook op een andere plek laten zetten? ik heb er bijv. 1 op mn ribben die niemand ooit zal zien (behalve in bikini) :)

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb zelf in september 2012 een miskraam gehad.
    Ik heb op miij scheenbeen een hele mooie tattoeage laten zetten met ook een symbool in verwerkt voor de miskraam.

Ik vind de binnenkant van de pols een mooie plek, en als het niet zo'n grote tattoeage is dan valt het hopelijk ook niet zo op.
    In welke branche werk je?

Sterkte meid

5. Beertje13

Beveiliging.. Heb ook voor de overheid gewerkt en hoop ooit weer terug te mogen/kunnen

6. Mnon

Mnon Niet meer actief

Ik heb een tattoo op mijn linker pols voor mijn miskraam (een ster)
    Ik heb hem nogal snel na mijn miskraam laten zetten en als ik dat toen niet had gedaan had ik die tattoo nu niet laten zetten. Ik heb er geen spijt van en de aanwezigheid stoort me opzich ook niet, maar ik ben eigenlijk wel een beetje tattoo genezen zeg maar. (Opnieuw zwanger raken en bevallen was een veel betere verwerking)

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dan werk je toch meestal met kleding met lange mouwen, toch? Dan zal het eigenlijk, denk ik, niet zo'n probleem uit maken..

8. Beertje13

Ja ook korte mouwen hoor ;)

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Dan moet je voor jezelf de keuze maken of je het echt wilt op die plek of niet. Wil je dat andere jou tattoeage gelijk zien? Denk dat het je gaat storen op je werk?
    Ik heb er zelf ook een paar weken over nagedacht of ik het wel op die plek wou en zo groot.
    Ik weet niet hoe lang je dit idee hebt maar mischien handig om er nog even wat langer over na te denken totdat je echt zeker weet?

10. Beertje13

Ja ik denk het nu ruim twee maanden. En ik wist meteen waarbij wilde en.hoe groot.

Ik vind het niet erg dat mensen het zien of.naar vragen.

Ik heb hem.nu getekend op mijn pols. laat het een paar dagen zitten.. misschien helpt dat

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Bekijk bijlage 391107

Dit is mijn tattoo. Ik heb 4 miskramen gehad waaronder een tweeling. Dus 5 kindjes verloren. Ik heb nog nooit geen problemen gehad met (vrijwilligers) werk. En ik draag gewoon korte mouwen

12. Beertje13

Mooi! Heftig hoor meid! leg je ook uit als ze vragen naar je tattoo?

13. sita90

sita90 Niet meer actief

Wat een mooie gedachten, ik loop ook al een tijd met de gedachten rond. Nu, na mijn laatste miskraam speelt deze gedachten weer in mijn hoofd. Ik twijfel nog steeds, en ik denk er ook echt goed over na.. want het is voor altijd. Ik denk dus dat ik het teken van infertility awareness wil laten zetten, met 4 sterretjes. Of een klein embryootje met sterretjes, dan wel helemaal zwart.

Deze vind ik beide mooi. Maar ik heb ook andere mooie voorbij zien komen. Ik twijfel dus nog erg.

Ik ben heel benieuwd wat je gaat doen, zou je het resultaat willen showen?:)

Bijgevoegde bestanden:

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dit is mijne. Afgelopen december gezet.. ik twijfel of ik er nog een sterretje bij moet zetten. (Stel nou dat ik straks een arm vol heb ;))
    Als er naar gevraagd word leg ik het meestal gewoon uit. Gewoon doen hoor, ik ben er zo blij mee! Dat weegt echt af tegen de vragen en meningen van anderen.

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja mensen vragen er best vaak naar. Ik vertel het hun dan ook eerlijk. Vaak weten ze niet goed hoe ze moeten reageren(wat ik ook wel snap) Maar ik ben er heel open in.

16. sita90

sita90 Niet meer actief

Mag ik vragen waarom een uil? Ik vind hem echt prachtig!!!!:)

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik wil al heel lang een tattoo voor mijn mk. Ondertussen afgelopen winter voor mijn kinderen 2 grote bloemen laten zetten en wilde voor mijn mk na de zomer een ster doen met 2 voetafdrukjes ter grote van een 11 wk oude embryo ( hartje gestopt 11 wk zwangerschap)
    Echter ben nu helemaal verliefd op jouw voorbeeld van het embryo engeltje. Erg mooi

18. sita90

sita90 Niet meer actief

mooi he:) Ik vind jouw idee ook prachtig, een ster met twee voetafdrukjes, mooi!

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Anders zo'n zweetbandje o.i.d. erom dragen als het werk er niet blij mee is?

20. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    He bah meid. Sterkte! Wat naar dat dit nou alweer moest gebeuren. Wij hebben ook twee miskramen gehad. Mijn man is meer van de Tattoos. Hij heeft inderdaad wel twee vlindertjes laten zetten. Maar dat is natuurlijk wel een keuze die je zelf moet maken. Bij ons voelde het ook wel anders. Onze oudste werd steeds ouder en begon wel steeds meer te merken, maar ze was nog te jong om heel veel uit te leggen. We hebben alles laten onderzoeken, omdat we het voor haar nog echt maar 1 keer wilde proberen. Zij pikte al mijn verdriet op na elke miskraam. Dit wilden we niet langer. Uit die keer is gelukkig onze jongste supermeid geboren. Maar meer dan drie vlinders hadden er niet gekomen als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dat is heel anders als je nog geen kindje hebt.

Deel Deze Pagina