Stomme acties en gedachten in je jeugdige jaren ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door din0, 26 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.131
    1.830
    113
    Even eens wat anders, Na 2 jaar uhgmmm en nu juist.
    Dus ja even wat leuks en vooral luchtig.
    Je kent het wel nu volwassen zijn (wij proberen het).
    Rekeningen betalen veel mogen ook kinderen opvoeden, maar ergens zit er nog een kind in je.
    Dus kom maar op met al je acties en gedachtes en vooral wat onze kindertjes niet kennen.

Pijltjes afschieten met een pvc buis.
    Graven tot China (nooit gelukt)
    Glitter make up roze lippen (ja ja)
    Belletje lellen (trekken) en dan vooral welke maat onderbroek heeft u zeggen en weg rennen (ai)
    Bomen en op daken beklimmen.
    Naar de kapper gaan voor een mooi kleurtje dat 1 a 2 dagen bleef zitten en die mooie invlecht (heb ik hier nog niet gevonden)
    Of een schaar mee nemen en eindigen met mm haar (trauma)
    Onbezorgd zwemmen (nu zwem ik niet meer in de zee of waar ik de bodem niet zie iets met beestjes)
    Inbellen en dos (ja me pa was is een computer gek)
    Dagen lang uitslapen
    Msnen (ook snachts natuurlijk)
    Maar vooral fietsen kilometers alleen in het bos als 11 jarige omdat ik naar mijn vriendje wilde.
    Mijn eerste telefoon (Motorola blauw met klep en antenne)
    Gaan en staan waar ik wilde zonder te denken wat als, bang ben ik nooit geweest ondanks wat op mij 9e gebeurt is)

Dus kom maar op

cherrytomaatjes vindt dit leuk.
  2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    Met een rubberbootje door een natuurgebied roeien met een vriendin, uitstappen in een wei met koeien (want we waren er klaar mee haha). Hoorns zien, wij denken dat het allemaal stieren zijn... rennen met boot, hard huilend en al glijdend over de koeienstront met de 'stieren' achter ons aan en dan bij het hek aankomen en mijn vader blauw van het lachen zien die giert:
    'Dames, kijk eens onder hun buik??? Hebben stieren uiers???'

puzzelstukje, hummeltje5, Palmpje en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Graven naar China :roflmao:

4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.131
    1.830
    113
    Ja echt.
    Net als een appelboom in je buik.
    :roflmao::roflmao:
    Kinderen geloven alles

Vero0504 vindt dit leuk.
  5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja echt zo leuk.

din0 vindt dit leuk.
  6. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.572
    3.904
    113
    Vrouw
    Op avontuur gaan met mijn broers, 3 rondjes rond het huis lopen met een gevulde mand en dan picknicken in de tuin. We voelden ons zo stoer en zelfstandig dan :roflmao:

Ik geloofde tot op schandalig late leeftijd (18 ofzo) dat goud echt als mooie afgewerkte staven uit de grond kwamen

Stiekem met katapult met mijn nicht door de bossen lopen. En dan heeeeel snel teruglopen omdat we dachten dat we door everzwijnen achterna gezeten werden.

Op scoutskamp ontsnapten we uit onze tent op een onmenselijk vroeg uur als iedereen nog sliep, om op ontdekking te gaan. Sowieso op de scouts veel uitgestoken :D

Op familiefeesten hele toneeltjes en dansjes ineen steken, meestal met heel veel ruzie als gevolg tussen alle neefjes en nichtjes en opa die dan boos kwam zeggen dat we teveel lawaai maakten.

Zalige onbezorgde kindertijd had ik ❤️

GroeneBomen en zwaaistaart vinden dit leuk.
  7. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha ja graven naar China! En ik dacht ook dat als je kauwgom doorslikte dat je dat dat kon zien op röntgenfoto's, dat er allemaal kauwgom aan je skelet geplakt zat.

NiVa0230, Lies1611 en hummeltje5 vinden dit leuk.
  8. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Mijn hele jeugd heb ik me afgevraagd hoe het mogelijk was dat de aardappelen van de pringles-chips allemaal van gelijke grote waren.
    En dat van de kontjes van die aardappel dus de Croky en Smith's werd gemaakt......

citroenrasp en GroeneBomen vinden dit leuk.
  9. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    Ik dacht altijd dat de mensen die op op TV waren mij konden zien en horen....:D

hummeltje5, GroeneBomen en Anouk2005 vinden dit leuk.
  10. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.891
    8.065
    113
    Hahaha

11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.891
    8.065
    113
    Ik was jong, leerde net wat termen op school, en had 'ruzie' met een buurjongetje. Ik liep weg en riep: ach, ga je lekker aftrekken!

Heb me er jarenlang heel erg voor geschaamd :roflmao:

puzzelstukje, citroenrasp, Lies1611 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.891
    8.065
    113
    Ik ging ook een keer collecteren via school, langs deuren. En einde van de middag alles lekker uitgegeven in de snoepwinkel :roflmao:

13. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.056
    2.555
    113
    Limburg
    Ik ben toen ik 7 was gevallen op mijn knie en had een flink gat in mijn knie.
    Later toen het gehecht was en ik weer wat meer mobiel was, ben ik terug gegaan naar 'de plek des onheils' (een steegje naast ons huis) om op zoek te gaan naar mijn stukje knie. Uiteraard nooit gevonden :roflmao:

puzzelstukje, NiVa0230, citroenrasp en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Leuk topic!

Ik dacht altijd dat er haaien zwommen in het zwembad :roflmao: De tekeningen van vissen en dolfijnen op de muren in het zwembad hielpen niet haha.

Als ik een trap op moest, begon ik altijd met rechts.

Ik maakte regelmatig smurfensnot. Mijn moeder weer boos, omdat de shampoo dan opeens weer op was :oops:

Ik spaarde van alles: De balletjes uit de inktpatronen van de vulpen, Beverly Hills 90210 kauwgom-stickers, van die kleine speentjes, flippo's, stenen en nog véél meer..

Toen mijn beste vriendin een zwemfeestje gaf, werden we in de kofferbak vervoerd naar het zwembad.

puzzelstukje, hummeltje5 en zwaaistaart vinden dit leuk.
  15. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ik denk dat we ongeveer 10 jaar oud waren -een familielid en ik - toen we hadden bedacht tijdens het uitlaten van de honden om in het bos het kleine beekje te gaan blokkeren. We zijn een paar uur bezig geweest met allemaal stokken en gedoe en ‘s nachts werden we wakker en waren we heel bang dat de hele boel zou overstromen. Toen zijn we uit bed gegaan en naar het kleine beekje gegaan om alle stokken er weer uit te halen.

En natuurlijk was er helemaal niks aan de hand hè. wat hadden we een grote fantasie. :roflmao::rolleyes:

hummeltje5 vindt dit leuk.
  16. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Ik dacht ook altijd dat er in het diepste gedeelte van het zwembad iets mijn been zou pakken :roflmao: @rijo

Klimmen in bomen en doen alsof je daar een soort huis hebt.

Ik geloofde dat als ik de pitten van een watermeloen doorslikte er allemaal watermeloenen in mijn buik zouden groeien.

Spelen met de Furby (wow heb daar zo lang niet aan gedacht) en proberen hem van alles te leren, maar werkte niet mee.

Spice Girls na spelen en ik heb bruin haar, maar wilde altijd die blonde zijn.

rijo vindt dit leuk.
  17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Mijn opa en oma hadden best grote goudvissen in een vierkant aquarium.
    Ik heb denk ik vanaf mijn zesde tot mijn tiende geloofd dat het waar was toen ze tegen me zeiden dat ze ze losgelaten hadden in een vijver achter hun huis ‘omdat ze te groot waren geworden voor de bak’ :roflmao:
    Die beesten waren natuurlijk gewoon dood gegaan :D

Rizzoli vindt dit leuk.
  18. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Oorlogje spelen in de duinen.
    Een gladde dunne plaat hout met 2 stukjes fietsband vast gemaakt voor je voeten en dan "snowboardend" van het helmgras glijden.
    Wilde paarden tam maken.
    Kijken wie het dichts bij de schotse hooglanders durfde te komen
    Net als of doen dat we archeologen waren en in het zand van de duinen groeven en altijd wel dieren botjes vonden.
    Spelen in en rond de bunkers
    Alikruken, mosselen, krabbenschildjes zoeken.
    Krabbenhengel maken
    Garnalen vissen
    Gewoon vissen
    Hutten/boomhutten bouwen

hummeltje5 vindt dit leuk.
  19. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    TMF chat.. UUUUUUUUUUUUUUUURENlang!
    CU2 pagina, men, als je dát had, was je de bomb!!

citroenrasp, Lies1611 en hummeltje5 vinden dit leuk.
  20. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Heb ABC spel langs de deuren... Overal aanbellen en zeggen; ik zoek iets met de letter... Natuurlijk waren we altijd bij de S :D

En collect call, vanuit een telefooncel. Hylarisch!

Vero0504 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina