Inderdaad ik heb er ook al mee te maken gehad en schrok me echt dood, misschien dat die test alleen in het noorden was of zo. En de berichten waren toen ook dat ze hier niet mee zouden beginnen omdat het niets opleverde, omdat mensen denken dat er wat met hun autoradio aan de hand is en dit misschien kan lijden tot meer ongelukken, omdat het ook vrij hard is en zo ineens dus mensen schrokken ervan.
ik heb het en keer meegemaakt, er is een zender die het wel doet maar welke?? En gelukkig want ik was gelijk alert en kon tijdig invoegen of handelen. soms als er een mooi nummer is wil ik de muziek welleens een tikkeltje te hard hebben.
Toen ik laatst in Groningen was en voor een kruispunt moest wachten hoorde ik ook ineens de ambulance sirene over de radio. Omdat ik niet wist dat dat kon schrok ik er wel even van, vooral omdat ik de ambu gewoon al had gezien. Ik vond wel dat het geluid pas erg laat op de radio kwam, de ambu was om dat moment al naast me, dus als ik had moeten reageren op de radio was ik te laat geweest. Vond het wel erg duidelijk en wat mij betreft mogen ze het invoeren. Kan me indenken dat het erg goed kan werken, moeten ze het alleen van te voren wel even groots aankondigen zodat ik ervan op de hoogte ben.
Ligt eraan hoe... Als je je radio een beetje hard hebt staan krijg je dan opeens een loeiharde sirene te horen? Dan zou ik waarschijnlijk van schrik aan mijn stuur trekken Als het op een standaard volume is vind ik het een goed idee!