leukste gadgets!

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal handige gadgets vinden!

We zaten voor de gein te zoeken op een peutermobieltje zodat ze ons kan bellen als we bij de buren zitten en ze in bed ligt. We hebben nu de babyfoon aan namelijk. Natuurlijk is het belachelijk en werkt het goed zo met de babyfoon maar ik kwam zulke opmerkelijke dingen tegen dat ik benieuwd ben wat jullie hebben aan gadgets of wat jullie gehoord hebben of toevallig gezien hebben. Kortom; alle leuke, bizarre of handige gadgets zijn welkom!

Wij kwamen net tijdens het zoeken de volgende grappige gadgets tegen:

- een "num8"; een horloge of armband in de kleuren roze, blauw of zwart met een gprs systeem zodat je je kind altijd kunt volgen.
    - een "i-kids" van KPN. een peutertelefoon waarmee je tevens je kind kunt volgen EN kunt afluisteren op elk gewenst moment
    - Een Ipone volg systeem dan kun je elkaar volgen via de iphone. Das een speciale app ofzo.

echt ik keek mn ogen uit tijdens het zoeken!!!

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hahaha wat een dingen, ik vond de babyfoon met beeld/camera al een hele uitvinding, niet dat ik hem heb (woon in app, 2 koprollen en ik ben in hun kamer) ben benieuwd wat voor ongein er nog meer is...

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina