Nou hier in Drenthe nog altijd 30 graden en zonnetje schijnt Het ziet er ook nog niet uit alsof het zo wel anders gaat worden. Hoop dat we het straks wel krijgen zodat het lekker kan afkoelen
Ik hoop voor mijn zus dat het bij jou nog even droog blijft. Die komt straks aan op het station en moet dan nog 15 minuten fietsen naar huis.
het is hier omgeving gorinchem erg donker maar tot nu toe geen spat. heb de voruitzichten bekeken maar vanaf het weekend wordt het weer erg warm hoor. pfffffffff
Hier vlakbij schiphol is de zon weg en het is iets harder beginnen met waaien.. er komt wel een iets donkere lucht aan maar de lucht van zaterdag was donkerder...
hey plurk hier ook omgeving gorinchem als ik richting gorinchem kijk zie ik een ernstig donkere lucht beloofd niet veel goeds...
ik heb het idee dat de bui een beetje richting wijk en aalburg veen en andelst trekt dat was zaterdag ook zo, en toen kwam er 1 achter aan daar werd je stil van.... toen is de partytent al in elkaar gestort, inmiddels weer gerepareerd ben benieuwd na vanavond die eigen weersite is een goed idee dan ben ik wel de klazien uut zalk
hier nog steeds heel warm en veeeeeeeeeeeeeeeel zon. ik heb om 19:00 training (examen vanavond) met de hond, toch maar even aan kijken, volgens een buuf (en intructrice) komt het pas rond half 9 in assen. nou we zien het wel. met beetje geluk ben ik dan alweer thuis. zal vriend lief zo commanderen parsols binnen te zetten, kinderspeelgoed zal ik zo weg zetten, en mijn tafeltje, was die net aan het verven (goede timing hahahaha) van mij mag er wel wat regen vallen, kan de tuin goed gebruiken
Hier in noord-holland (in de buurt van Amsterdam-Haarlem) donkere wolken en wat regen maar het is vooralsnog absoluut niet heftig. Hoop dat het rustig blijft want ik moet vanavond nog op pad om bij iemand een konijnenhok te halen.
Hier wordt het al aardig donker... Volgens de buienrader duurt het nog ongeveer een half uurtje voordat het losbarst... Edit, met dat ik dit typ vliegt alles door de lucht!
nu is het hier echt donker en het waait onwijs... maar limburg heeft nu ook de kleur rood gekregen op het knmi