Vannacht heeft het hier echt hevige onweer! Man wat een harde klappen...echt vreemd dat Valerie er niet wakker van werd. Als ik op buienradar kijk, dan zijn wij pas rond 15uur aan de beurt! Heb nu alles in huis openstaan...kan het goed doorluchten.
hier (vlakbij uden brabant) is het nu donker aan het worden en het is aan het donderen......nog geen bliksem gezien maar dat zal zo wel komen verwacht ik.....Ik moet straks ook richting werk en ben echt geen held wat onweer betreft.
Omgeving Apeldoorn in het nog hoog zomer! Het rommelt iets in de verte, maar we zitten heerlijk in het zonnetje!
Hier in A'veen (omgeving A'dam) is het wel al bewolkt en superbenauwd buiten maar verder nog geen spoortje noodweer te zien buiten... Denk wel dat het in een keer kan losbarsten, net als van de week... denk dat je zelf maar moet bedenken of het belangrijk is dat je zo de deur uit gaat?
hier uit krimpen hier was het net volop aan het donderen en het regend hier dus denk dat je dat hebt gehoord
In Woerden begint het nu echt te betrekken en ik hoor het al wat rommelen in de verte. Als het rond 13.00 uur maar afgelopen is, want ik moet om 13.30 uur bij de fysio zijn en heb geen zin om door de regen over het parkeerterrein te lopen met Ayla...
oei het begint hier steeds donkerder te kijken.....ik hoop dat ze op het werk de kids met de auto naar school hebben gebracht....zie het niet zitten om met twee kleine kids op de fiets de 2 oudere kids van school te halen met onweer, hagel en regen.....
hier begint het te komen, het is bijna donker buiten en de eerste druppels vallen. Ik moet om 1500 gaan werken, dus hoop dat het dan minder is! (moet op de fiets met de kleine)
Zoals Grietje al zei, hier in Apeldoorn nog zomers. Wel drukkend warm. Manlief moet vandaag de hele dag buiten werken in Best, dus ben benieuwd hoe het daar is. Hij moet trussen bouwen, maar ik vermoed dat daar niet veel van komt. Als er onweer is, mogen ze niet klimmen.
Hier is het nu ook bezig, net nog volop zon, nu regen,hagel en onweer en windstoten!!!Jeetje...wel lekker want nu gaat het lekker afkoelen haha