gaat lekker tekeer zeg. ff offtopic wat hebben jullie dat slim gedaan dat hoekje met die lage schutting
Oh dat had ik dan dus vd week op me zitten. Had overal gekriebel buiten op mijn lichaam en overal zaten piepkleine zwarte vliegjes/ beestjes. Had ze nog niet eerder gezien. Onweersbeestjes kunnen toch ook in je pc zitten? Over die tornado's... ik geloof dat ik ook maar ff het nieuws ga kijken.
Bij ons (Utrecht) is het tot een uurtje of vier supermooi zomerweer geweest! Strakblauwe lucht en een mooi schitterend zonnetje. Het is net wat je zegt: kon me niet voorstellen dat het slecht zou gaan worden! Tot nu...want nu is het hier losgebarsten! Windkracht heul veul (windstoten) en regen ook heeuuul veel. Onweer valt nog wel mee, maar zag dat dat ook behoorlijk veel gaat worden!
Dat was al zo toen ik hier in kwam!! Ben er ook erg blij mee. http://i30.tinypic.com/rbmzk6.jpg Tis helemaal door en ideaal om de kleine op t voorstukje te houden verder. Einde offtopic
Meiden... Ik heb zojuist net ff snel gekeken op knmi.nl En knmi heeft nu code ROOD uit gegeven....WEER alarm voor bepaalde provincies.
Zo allen net op tijd gedoucht Ik ga hier ook afsluiten.....begint flink te flitsen en te donderen. Voor 2 maanden terug ook de boel kapot hier.....gebeurd geen tweede keer. De lucht wordt toch wel iets groener hier .....bah! Kom straks als de bui over is weer kijken. Succes allen.
nog meer mensen met onweer filmpjes ? Het is hier nog steeds enorm rustig, het regent alleen maar volgens de buienradar moet het rond 7 uur half 8 wel afgelopen zijn ...
Heeft iemand een link voor mij dan op internet waar staat dat er tornado's kunnen komen? Ik zie het nergens staan.
het is nu hier en ook bij de meeste van jullie kwart voor 7 en het gaat hier goed tekeer, ik heb alles al binnen gezet. met mijn man nog discussie gehad of ie naar een vergadering gaat gelukkig belt ie nu af!!! pfffffffff de kleine raakt er alleen zo van overstuur
Nou zo te zien is het hier al voorbij... Het regent nog wel, maar buiten dat niks meer... En volgens de buienrader is de wolk hier om kwart over 7 helemaal weg! In het begin wel flinke windstoten, maar dat was maar voor even... Dus echt noodweer? Vond ik niet...
We krijgen toch geen tornado's hier Want als dat wel zo is... dan ga ik vast onderduiken Tornado lijkt me ff ver gegrepen op het moment. Knmi.nl heeft nu wel voor bepaalde provincie's al code "Rood" nu af gegeven. Uiterlijk half 9 nieuwe wijziging omtrent het weer in NL. Bah.... vind dit echt maar nix he :x En zit nog alleen thuis ook nog, grrrr.
Bij ons (midden-limburg) is het ergste volgens mij al geweest. Het heeft een uurtje geleden flink gewaaid en een beetje onweer, maar viel reuze. Nu alleen regen en veel wind.