hier miezert het nog een klein beetje.. nog wel iets waaien en het ziet nog grauw en grijs... maar volgens mij hebben we het wel gehad hier
Volgens buienradar krijgen we nog zo'n hoeveelheid water rond een uur of negen, voorzien van onweer, maar nu wijst niets in die richting! De straatverlichting is weer uitgegaan en het is weer een stuk lichter! En inderdaad: nog net zo benauwd :x
hier was het net pikzwart en moest lampen aan doen, nu weer licht en heerlijk koel buiten, volgens mij hebben we echt mazzel hier, het waaide wel hard en veel regen maar verder geen overlast, alleen heerlijk koel nu
hier ook begonnen , het is tot nu toe niet heel erg , ben bang dat het nog moet komen regent wel hele tijd en donder maar niet zo hard ik heb tv uit , wel lampen aan , is dat wel schadelijk? , mij dochter heeft ook lamp aan nu op haar kamer want ze vindt het ook heel eng , net als mammie ik hoop dat niet heel erg wordt , vind echt niks aan , vorige keer gingen onze ramen en duren van trillen zo eng
Hier wel veel regen gehad en het was heel donker. Verder weinig onweer. Viel eigenlijk best wel mee hier in Culemborg
Tis hier wat donkerder geworden, regent wat, rommelt een beetje en af en toe wat geflits.. valt tot nu toe mee dus..
Ik zelf woon bijna naast de duiste grens....En wat wij hier gehad hebben, stelde op zich niet veel voor. Dan vond ik van afgelopen maandagmiddag erger en heviger dan nu. Heeft wel wat geregend en gewaaid...maar niet wat ze voorspeld hadden voor hier (Drenthe). Maar ja, wat er niet is kan miss nog komen he! Want als ik op buienradar weer kijk, bij 24uurs verwachting, dan krijgen we rond uurtje of 10 a 11 weer van die buien, en wat richting Duitsland weg trekt. Daarbij regent het nog lichtjes hier, en flitst het zo nu en dan nog... En de lucht is nog vrij grauw en grijs van kleur. Heb de lampen nog aan in huis, hihi.
en hier klaar het ineens langzaamaan wat op.. viel erg mee dus.. maar idd, zag op buienradar dat er nog aardig wat regen aan komt aan deze kant.. we zullen zien.. regent nog wat en waait nog licht.. ben benieuwd.. elk geval zijn er wel wat takken gesneuveld..
ja hier komt het ook denk ik rond 11 uur meer onweer dus we zijn nog niet vanaf . maar doe jullie tv aan , of niet , ik wil straks wil atwt kijken