Op buienradar zie ik dat wij een beetje de dans ontspringen ergens wel balen want nu koelt het niet echt goed af...
Hier (midden Noord-Holland) is het rond half 12 even heel donker geworden, met 5 minuten flinke regen. Daarna zachtjes regen, en nu is het droog. Ook nog geen onweer gehoord. Maar het is wel erg benauwd, dus van mij mag het wel even goed losbarsten en afkoelen.
echt niet? ach, wat naar binnen regent is niet veel en zo weer droog als we hier echt windvlagen van 100 km per uur gaan krijgen dan doe ik ze wel even dicht,
ik heb hier ook alles dicht zitten maar dat is meer omdat ik zo weg moet. Wil het niet vergeten want als het dan regent ben ik de pineut. Het blijft hier overigens bij wat lichte regen
Klopt helemaal Janna... ik woon zelf in de omgeving van Emmen ook, en rond uurtje of 2 kunnen we die buien verwachten.
volgens buienradar komt hier in omgeving schiedam niks meer jammer want het is nog 30 graden in huis en alles staat open
Hier is het ondertussen alweer droog. Ben erg benieuwd wat er nog meer uit de hemel komt vallen want ik moet zo echt ff langs de drogist hahaha mannetje vind het nodig om met regen tandjes te krijgen en er ook nog eens last van te hebben Ja idd best veel hoeksche waardse hier, wat kan de wereld toch klein zijn. Ik kom btw uit westmaas.
hier is er nu regen en lichte onweer. hoorde ook vanmorgen dat het noodweer ging worden. benieuwd wat er gaat komen
Indd.....we wachten maar weer af he! Zal niet de 1ste keer zijn dat knmi loos weeralarm afgeeft hihi. Maar ja, een gewaarschuwd mens telt wel voor 2 he!
Zou iemand misschien kunnen kijken hoe het met Rotterdam zit? Mijn telefoon doet raar dus ik kan het niet zien. Alvast bedankt
Heb net weer even op de buienradar gekeken en volgens mij krijgen we de komende 2 uur geen buien meer in de hoeksche waard.... ben benieuwd wat er daarna gaat komen...
Nou hier is het voorbij....de zon schijnt zelfs weer voloppfff had gehoopt dat t ff een beetje koel bleef:x