Noodweer

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Misschien kom ik een beetje dom over maar als ik op de buienradar kijk zie ik niet erg veel regen meer aankomen??????????

groetjes kim

2. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Inderdaad wij krijgen het vannacht pas...zeggen ze ;)

Nu snikheet hier....heb net 2 kledingkasten van zolder naar buiten gesjouwd (20 x 2 trappen op en neer)...was niet zo verstandig :)
    Nu doe ik ook niks meer vandaag :D

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier stond in de lokale krant dat het onweer sowieso pas in de loop van de avond kwam.. had dat ook begrepen op het nieuws gisteravond.. Eerst in het zuidwesten (vanmorgen dus) en in de loop van de middag/avond in het noorden en oosten.. dan klopt het toch? of heb ik het verkeerd begrepen (ook niet ondenkbaar;):D)

hier mag het wel afkoelen elk geval..

4. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Sorry als ik op de 24-uurs kijk dan wel maar gewoon drie uur vooruit zie ik niet veel????

5. Dana

Dana Niet meer actief

pffff, zweet al bij het idee :p

6. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ja ik denk dat mijn laatste zwangerschapskilo's er nu ook wel af zijn :D

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier nog steeds zon.. 36 graden en ik zit te braden in huis.. bleeeh.... zie geen wolkjes.. dus ook geen regen... en volgens buienradar gaat er vandaag ook niks komen...

9. Miraclee

Miraclee Niet meer actief

snikkie heet hier in arnhem:$

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier heeft het vanmorgen best hard geregend en wat geonweert. Maar nu is het weer bijna strak blauw en bloedje heet. Bah.

(hier = tussen bergen op zoom en roosendaal in)

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

pfff ff regen gehad in Zoetermeer maar dat was al snel voorbij. Nu drijf ik echt weg. Ben ook gestopt met werken hoor, mij te benauwd (werk voor mezelf).
    Op mijn balkonia is het nu 42 graden. Ik ga onder de koele douche.
    Mochten die buien vanavond komen zou wel balen zijn aangezien ik die kleine naar zijn oma breng met de trein.

12. ah nee vannacht goed geslapen hebben airco hihi word wel donker hier maar verder nog benauwd ga ook me was nog niet binnen halen ben en lui en geloof er niet in hahah
    waar in flevoland had jij spetter dan want in dronten geen...

13. ow haha grapje net de was binnen gehaald zonnescherm omhoog want het druppelt

14. Mayon

Mayon Niet meer actief

Wat ben ik blij dat wij 3en er nooit zoveel last van hebben! Hierbinnen is het 26 en prima te doen hoor, net lekker de kamer gestoft en gezogen ;) Meisje heeft heerlijk geslapen, daar zal het vast wel 30 graden zijn.

Tip, denk er niet téveel aan dat werkt averechts..

15. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.

ook fries, maar denk niet dat er veel gaat vallen uit die luchten die wij nu zien. Vind ze er veel te "lief" uitzien. Dat zal echt meevallen. En als groningen vannacht om 03:00 aan de beurt is zullen wij t rond 02:00 wel kunnen verwachten. spannend.

16. Moonflower

Moonflower Actief lid

16 nov 2010
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aangezien er morgen een extreem koudere lucht het land binnen stroomt vergeleken met de hitte van vandaag dan denk ik dat we echt nog wel wat gaan krijgen hoor.

Buienradar registreerd niet alles en al helemaal geen buien in ontwikkeling. Dus geduld denk ik;)

17. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier in zoetermeer nu weer bloedheet na een heerlijk buitje rond half 12....nu is de lucht weer strak blauw...

18. hmmpff grijs maar weer droog...was niet eens genoeg om de kat in beweging te krijgen om naar binnen te komen haha dat zegt serieus heel wat

19. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hebben hier de radar idd ook wel openstaan op de pc, maar die heeft er wel eens vaker langsgepist; toen was de radar "clean" en de straat stond hier blank binnen no time, haha....

Tis en blijft afpikken voorlopig; het leek net ietsjes te betrekken, maar zon is weer terug. Ga maar weer in mijn badje liggen; is een ideaal badje voor zwangeren! Als je overdwars gaat liggen, lig je mooi grotendeels lekker koel onder water, wel kun je dan nog je voetjes lekker omhoog leggen op de rand!

20. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier in Schiedam nu prachtig zonnig en vooral erg warm weer pffff. Vanmorgen echt heeeeeel erge onweer hier gehad terwijl ik boodschappen aan het doen was. Heel fijn want, ben als de dood :) Ook heeeeel hard geregent. Als ik nu naar buiten kijk kan je niet geloven dat het vanomrgen zo heftig geweest is !

Deel Deze Pagina