*hijg hijg puf puf* Ik vind dit al noodweer haha, en bij mij hoor je dat niet zo snel want i love warmte. Bekijk bijlage 162846
ik denk dat er nog wel wat gaat komen. helaas voor alle meiden die met smart NU regen of onweer willen maar morgen zal het vast koeler zijn Ik hoop in ieder geval dat mijn kelder droog blijft deze keer
Hier ook een Fries. Ik heb het zonnescherm nu toch maar even omhoog gedaan en de was maar even naar binnen gehaald. De lucht ziet er wat donkerder uit dan daar net en op buineradar zag ik dat het rond half 4 hier zal gaan regenen. Ik wacht af. Maar hier binnen weinig last van de warmte. Meisje slaapt ook heerlijk.
Hier ook (vlakbij Amsterdam). Ik heb net anderhalf uur liggen slapen, omdat ik zo slap als een vaatdoek ben van de hitte. Zoonlief ligt ook al 3 uur plat, helemaal gesloopt door de warmte. En wij kunnen normaal heel goed tegen hitte, maar dit is absurd :x (even in de zeikmodus, want daar ben ik Hollandse voor). Ik wil regennnnn!!! :x
zonnetje scheen hier, ik loop naar de wc, kom terug kijk naar buiten en tis zeiknat overal in 2min tijd dus flinke bui geweest maar heb t niet gezien zo kort hahaha
pff lekker dan dan is die hier voorbij gegaan naar jullie toe want hier in dronten schijnt de zon nog... wij zijn trouwens zondag nog uit eten geweest in elburg geloof dat het het derde hoofdstuk heette
Ja, dat was een geintje. Volgens buienradar had het hier allang moeten losbarsten, maar nee hoor, niets!
hier nog steeds heeeeeeeeeeel warm, en als ik buienradar geloof krijgen we rond half 5 a 5 uur een beetje regen, de rode mini wolkjes zitten op de zee. wel jammer
Hier niks aan de hand (bij Maastricht). Volop zon, beetje blauwwitte lucht, 34 graden! Ben benieuwd of het nog gaat regenen, voorlopig nog niet denk ik.
Volgens buienradar komt het bij ons vanacht en morgen ook (24-uurs radar). Nou ja, 'ze' kunnen beter voor niks waarschuwen, dan dat 'ze'niet waarschuwen en dat er wél flink onweer uitbreekt.
hier in opheusden ook veel te warm nog. volgens buienradar komt het hier ook pas vannacht, maar ja eerst zien dan geloven toch ?!
hier begint de lucht ineens te betrekken en sputterde net iets.. Toen ik naar de Kruidvat liep was het gewoon belachelijk warm.. Op de terugweg (10 minuten later) was het vies benauwd en echt niet prettig buiten.. Volgens buienradar zouden wij droog blijven
zuid holland vanochtend heerlijk verkoelende regen gehad...nu strak blauw en veels te heet en benauwd!! kom maar op met een beetje verkoeling!!
Hier is het wel lekker, vanmorgen beetje regen gehad. Nu strakblauwe lucht en zon. Er waait wel een lekker windje dus niet zo heet als gisteren.
Volgens buienradar rond 22.00 uur fikse regenbuien.. Maar ik geloof er niet zo in. Zaterdag gaf buienradar aan dat het om 13.00 uur droog zou zijn, nou nee dus.. het was pas tegen 17.00 uur droog. Klopt dus ook niet veel van..