Pfff, hier nog steeds bloedheet en benauwd!! Zit echt te wachten op het onweer!! Heerlijk!! Flyball gaat ook niet door vanwege de slechte verwachtingen!! Nou ben blij toe, ook veel te benauwd voor mijn hond!
Waar blijft het noodweer!! ik Hoop toch zo dat ik fatsoenlijk kan slapen vannacht en hoop dus dat het echt afkoelt!!
als ik buienradar mag geloven dan wordt het vannacht een kort nachtje met al die onweer daar hou ik niet zo van en ik weet niet of Collin er bang van wordt
Dat is idd het nadeel aan onweer. maar manlief heeft nachtdienst, dus er passen wel twee kinderen in mijn bed. (Alleen word slapen dan niets meer, zal vast niet de enige zijn die morgen super brak is...)
Ja het ontstaat inderdaad plotseling. Zoiets ooit ook in Frankrijk meegemaakt. Echt heftig. Bij Lyon. Gelukkig zaten we in een hotel en niet in een tent. Ik ben niet bang voor onweer maar toen was ik toch echt onder de indruk. De lucht was zwart met hagelstenen zo groot als een tennisbal. Brrrr. De auto had wel 1 of twee deuken toen ( oude kadett gelukkig, ha ha
Waar blijft die regen. Als het regent, ga ik er gewoon in staan. Pfff, dit is niet normaal zeg. Geef de kids maar gewoon een boterhammetje. Echt trek in warm eten zullen ze wel niet hebben en ik ook niet.
Na dat kleine buitje van vanmiddag hier ook stikbenauwd en toch even het grote zwembad gevuld Belt net me vriend panisch op: "Moppie je MOET NU alle ramen en deuren dicht doen het NOODWEER komt er aan!!!!" Kijk naar een mooie strakblauwe lucht hehehe Schijnt dat het "noodweer" nog in het buitenland is en toch al wat schade heeft veroorzaakt daar. We wachten het nog even af.
na die paar spetters die we hebben gehad is het hier nog veeeeeeeeel warmer pfff.....het is hier helderblauw en de zon brand niet normaal. Dacht dat we afkoeling kregen, ben toch echt bang dat dat pas vanacht word. Dat zal voor mij ook een kort nachtje worden haha, want ik word altijd wakker van onweer en als het tegen zit de kids ook wel......dan is het wel heel warm met 5 man in 1 bed haha.....
Weet niet waar je vriend zit maar in duitsland hebben ze het goed zwaar gehad en in england is het ook alleen maar regen en onweer continu.....
Hier nog steeds niets geweest. Leek er wel wat op maar de zon schijnt nu weer. Het waait wel wat harder dan vanmiddag maar het is nog steeds benauwd buiten.
Hier ook niets te bekennen. Het is 30.5 binnen!! Laat staan buiten! Ik ben blij dat ik vandaag lekker heb kunnen werken in +/- 18 graden! I love the airco..... Verder is het hier ook zo helder als wat.... Ik woon in Zuid - Limburg
Ik word hierecht gek van de benauwdheid gadverdarrie.. tis hier echt verschrikkelijk benauwd hoop maar dat het gaat onweren..
in wassenaar onweerde het al om half 10 ofzo en toe we om half 11 in den haag waren regende het al nu 2 uur geleden aangekomen in het noorden is het verschrikkelijk warm
Me vriend is nu in Amstelveen aan het werk bij een autobedrijf MET wasstraat (dus verkoeling genoeg) Hij hoorde het op de radio waarna hij mij panisch opbelde... maar het klonk zo grappig dat je hem niet serieus kan nemen.Zeker toen hij hoorde dat ze dochter BUITEN in het zwembad zat
In en of rond Londen moet het volgens een vrachtwagenchauffeur nu ook zwaar weer zijn Ik vind onweer maar niets en ik moet vanavond nog weg
In england hebben ze op dit moment inderdaad de volle lading kijk maar op buienradar het is een en al onweer wat daar boven hangt en hier heen komt??