Noodweer

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    wil het pas vanmiddag, moet straks met de kleine meid nrr het CB. en ben echt bang voor onweer....*kijkt uit raam* tis ngo niet heel donker, wel bewolkt(gouda)

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Pff. 't is hier wel benauwd hoor.. (midden vh land), met nog een waterig zonnetje.
    Ik hoop alleen dat mijn man vanmiddag heelhuids thuis kan komen... hij moet uit den bosch komen.... op de motor. ;) En was zo eigenwijs om de auto niet te pakken, omdat ie denkt dat het allemaal wel losloopt.

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Omgeving Moerdijk onweert en bliksemt het al heel hard, zojuist de ramen toch maar dicht gedaan.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik zit in Brabant, op t randje tegen Zeeland aan en hier was de lucht dreigende dan wat er uit komt. Het werd heeeel donker maar verder beetje rommelen en klein kort miezerbuitje en nu is t weer droog. Misschien moet t nog komen

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Daar zit ik ook niet ver vandaan maar hier nog niet veel aan de hand

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hier is aardig bewolkt, ziet er dreigend uit en heb al een paar keer onweer gehoord

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    op buienradar zie ik niet zoveel over overijssel heenkomen.... dus het zal wel meevallen allemaal.... over het westen en zuiden dan weer wel!!

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier onweer gehad (klein beetje donder en af en toe een flits) in combinatie met een paar regendruppels maar dat is gestopt en het zonnetje is weer gaan schijnen hier!!! Heb net wel op buienradar gekeken maar er zou veel meer aan moeten gaan komen!!!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier ook nog niks aan de hand.. Is hier nu 25 graden achter het huis en daar staat niet eens de zon op..
    Verwacht vanmiddag wel een flinke (onweers)bui..

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

Heb hier (Den Haag) net de lampen maar aangedaan...donker...maar nog niets aan de hand

11. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Het is wel ontzettend benauwd hier hoor!!!

12. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier is de lucht ook nog strakblauw en is het bloedheet (noord-brabant) maar hoorde net dat het hier over een uurtje losbarst...

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    En het is weer weg, nog een klein beetje motregen.
    Hoor het nog wel donderden maar verder weg.

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

Geloof best dat het van jou wat mag afkoelen ;)
    Ik ben best wel blij dat ik zwangerschap op dit moment al achter de rug heb haha.. Al ist voor Ukkie wel lekkerder nu in je buik denk ik ;)
    onze kleine man ligt hier echt voor pampus in de box zo warm dat het is, echt sneu!

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hier nog niks. lijkt er op dat het ons ook net schramt! hoop ik ook iig. heb buiten het bad staan voor de kindjes. hoop dat ze er nog even van mogen genieten

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier zal het denk ik rond 13.30 wel komen.

Ik haal zo de was binnen en dek vast de ballenbak af. Of ik zet die binnen.

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hier in gelderland ook helaas nog warm... Hoop dat het wel af gaat koelen als het gaat regenen!

18. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Ik woon hier ook in het puntje van zuid limburg. had gehoort 5 cm grote hagelstenen vanavond?

Ik ga nu bijna van me stokje zo warm het hier is...
    Hopelijk is het gewoon normale hagel.. jongens heb net een nieuwe auto een half jaar laat het alsjeblieft niet gebeuren dat er nu al deuken in komt...

en peuterspeelzaal heeft een waterpret dag zou het rond 1 uur tot 3 nog wel mooi weer zijn dan als het in zeeland al pokke weer is??

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier in Oosterhout naast Breda wordt het nu ook behoorlijk donker en het begint te waaien. Alles maar even afgedekt en binnen gezet.

20. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hier echt het allerzuidelijkste puntje van nl :D en het is nog lekker warm en zonnig en ik hoop dat het ook zo blijft tot vanavond;)

Deel Deze Pagina