wil het pas vanmiddag, moet straks met de kleine meid nrr het CB. en ben echt bang voor onweer....*kijkt uit raam* tis ngo niet heel donker, wel bewolkt(gouda)
Pff. 't is hier wel benauwd hoor.. (midden vh land), met nog een waterig zonnetje. Ik hoop alleen dat mijn man vanmiddag heelhuids thuis kan komen... hij moet uit den bosch komen.... op de motor. En was zo eigenwijs om de auto niet te pakken, omdat ie denkt dat het allemaal wel losloopt.
Ik zit in Brabant, op t randje tegen Zeeland aan en hier was de lucht dreigende dan wat er uit komt. Het werd heeeel donker maar verder beetje rommelen en klein kort miezerbuitje en nu is t weer droog. Misschien moet t nog komen
op buienradar zie ik niet zoveel over overijssel heenkomen.... dus het zal wel meevallen allemaal.... over het westen en zuiden dan weer wel!!
Hier onweer gehad (klein beetje donder en af en toe een flits) in combinatie met een paar regendruppels maar dat is gestopt en het zonnetje is weer gaan schijnen hier!!! Heb net wel op buienradar gekeken maar er zou veel meer aan moeten gaan komen!!!
Hier ook nog niks aan de hand.. Is hier nu 25 graden achter het huis en daar staat niet eens de zon op.. Verwacht vanmiddag wel een flinke (onweers)bui..
Hier is de lucht ook nog strakblauw en is het bloedheet (noord-brabant) maar hoorde net dat het hier over een uurtje losbarst...
Geloof best dat het van jou wat mag afkoelen Ik ben best wel blij dat ik zwangerschap op dit moment al achter de rug heb haha.. Al ist voor Ukkie wel lekkerder nu in je buik denk ik onze kleine man ligt hier echt voor pampus in de box zo warm dat het is, echt sneu!
hier nog niks. lijkt er op dat het ons ook net schramt! hoop ik ook iig. heb buiten het bad staan voor de kindjes. hoop dat ze er nog even van mogen genieten
Hier zal het denk ik rond 13.30 wel komen. Ik haal zo de was binnen en dek vast de ballenbak af. Of ik zet die binnen.
Ik woon hier ook in het puntje van zuid limburg. had gehoort 5 cm grote hagelstenen vanavond? Ik ga nu bijna van me stokje zo warm het hier is... Hopelijk is het gewoon normale hagel.. jongens heb net een nieuwe auto een half jaar laat het alsjeblieft niet gebeuren dat er nu al deuken in komt... en peuterspeelzaal heeft een waterpret dag zou het rond 1 uur tot 3 nog wel mooi weer zijn dan als het in zeeland al pokke weer is??
Hier in Oosterhout naast Breda wordt het nu ook behoorlijk donker en het begint te waaien. Alles maar even afgedekt en binnen gezet.
hier echt het allerzuidelijkste puntje van nl en het is nog lekker warm en zonnig en ik hoop dat het ook zo blijft tot vanavond