mijn moeder heeft een keer toen ze klein was een inslag gezien met een vuurbal die door de straat rolde.. ik ben geboren met dit weer en vind het dan ook heerlijk.. ben altijd erg statisch miss heeft dat er wel mee te maken dat ik dan ontlaad ofzo.. alleen het hondje vind het niet fijn maar ze ligt nu lekker in dr mandje
hier nog geen regen en geen onweer en boven is het 32 graden, mijn kleine mannetje kan niet slapen... zelfs niet alleen in een luier...
Hier begint het!!!!! Regenen,hele donkere lucht(heb mn lampen al aan moeten doen) Nu vallen er van die dikke druppels naar beneden en ik denk dat het zo flink gaat onweren.
Nou goede tijden begint zo!! Lekker aardappeltjes eten met broccoli, beetje laat hahah maar het word al wat donkerde buiten!!
Hier in Rotterdam, net een behoorlijk bui gehad. Onweer, heel veel regen en hagel (ruim 1cm doorsnee). Nu op het moment iets rustiger
Hier al een uur goed donker, nog wel windstil. Extreem weer nu ook voor utrecht en gelderland. Maar als ik zo bekijk op de radar wat er aan komt hou ik mn hart vast haha
Hier in Haarlem wordt het nu heeeeel donker, maar ook nog zon heel raar, het onweert een beetje, maar het is alweer gestopt met regen .
Hier is alles al weer voorbij. Wat gedonder en een paar grote druppels en een lekker koel windje. Dat was alles. Maar nu wel een heerlijk temperatuurtje 18º