Noodweer

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier betrekt de lucht nu een beetje, maar verder nog rustig @gasbel

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dan ga ik me moeder ff bellen die woont in wageningen nouja me hele big family en dat is een grote aantal:O ik krijg 6 juli me sleutel van renkum huis :D

sorry was off toic

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hier in arnhem zuid zie ik het aankomen.... donkere wolken die heel hard voorbij gaan met flitsen en wat gerommel... harde wind en regen (stofbuitje)....

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

hier hebben we enorm noodweer, het is rond 20.00 uur begonnen en enorm hard waaien vervolgens een flinke bui een kwartier niets en toen was het of de hemel neerkwam man man ben niet snel bang maar toen vervolgens ook nog de hele boel eruit klapte na een flinke flits en alleen bij ons in de straat bah, de brandweer rijdt hier af en aan is enorm heftig hier en na een 20 minuten weggeweest te zijn komt de bui nu vanaf de voorkant weer terug dus inmiddels zijn voor en achter mijn ramen schoon,

we hebben alles gecontroleerd en kunnen niets ontdekken denk dat we geluk hebben gehad dat de boel eruit is geklapt. bah vindt het helemaal niets

ow ja er staat ook voor en achter een cm of 8 a 9 water alles blank

5. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    hier in de achterhoek nu ook donkere lucht verder nog niks

6. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    jeetje.....toch niet in een tent(je) hè:$......
    Mutsieman en ik hebben dit ooit eens meegemaakt in zuid duitsland.
    Op een open veldje in een tentje met noodweer....we zijn naar de kantine van de camping gevlucht! Daar was het heel gezellig want de hele camping zat er zowat;)! Braadworsten en pullen bier waren niet aan te slepen...

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    @Mutsevluts: Ah, dat was net bij ons... en het is nog steeds donker hier... Doe je ramen maar vast dicht dan...

8. Dana

Dana Niet meer actief

jeetje dat klinkt heftig! :$

9. Within

Within Niet meer actief

Hier is het donker en onweert het flink, vooral veel flitsen

Hond is helemaal in paniek, al 20 minuten aan het blaffen niet stil te krijgen..

10. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Hier in Twente nog niks... Wordt wat donker nu maar ik word wel een beetje bang van de verhalen:S

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@marilouise welke omgeving zit jij?

12. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hier ook enorm donker maar verder nog niks, op de weg is het akelig stil. De muggen zoemen wat heen en weer... Jeetje zie zo op tegen wat gaat komen. In het Noorden zijn we altijd het laatst he lig je lekker op bed, jahoor daar komt het. Ik kan dan echt niet meer slapen. Hopelijk is het zo weer over. hoelang duurden de meeste buien?

Groetjes proudmom

13. marilouise

in de buurt van gorinchem niet ver bij jou vandaan, het is enorm slecht hier een strook tot aan leerdam schijnt het te zijn had net mijn oma in vianen aan de lijn die hadden regen en wat onweer niet zo erg zei ze !

goede nieuws het neemt af hier

14. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

op buienradar lijk het in het hoge noorden niet ernstig veel neerslag te vallen, morgenmiddag rond een uur of 3 lijkt het hier te komen

15. me83

me83 Niet meer actief

hier droog en zachtgele lucht.. zie af en toe vliegtuigen voorbij gaan en net buiten met de hond(voor het straks wel erg word) en de vogeltjes zongen nog..

zwaluwen gaan laag en tis windstil.. stilte voor de storm dus... aan de kust waait het dan altijd wel lekker en de zee neemt de onweer nu niet meer aan dus kan lang blijven hangen hier..

16. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@marilouise het is hier even heftig geweest maar nu rommelt het en is het nog donker maar voor de rest valt het idd wel mee.

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    hier in twente begint het aardig te betrekken en donker te worden...... erg stil ineens.... dus denk dat wij zo aan de beurd zijn!! bah ik vind onweer heel eng....

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier in Nijmegen is het losgebarsten.....jezusssss

19. marilouise

het was echt bizar hier, wij zitten aan de dijk tussen 2 directe rivieren om het dorp en 2 grote rivieren op korte afstand maar het bleef ertussenin hangen bah zeg was echt even bang, van alle kanten onweer overal flitsen het is trouwens wel kortbij ingeslagen

de lucht is helemaal grijs blauw en het flitst nog wel wat gerommel is in de verte

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik vind het niets aan word idd donker hier in hengelo bleh

Deel Deze Pagina