OMG rond 14:00 is het hier gewoon 37,4 graden edit: haha ownee het is de hitte index Bekijk bijlage 162748
het begint hier nu dicht te sluieren das wel lekker want het word meteen weer wat aangenamer. Ik hoorde dat de buien naar het noorden trekken brrrrr ik hoop dat ze dan wel even wachten tot me mannetje thuis is.....
Op buienradar is te zien dat het onze deur in Apeldoorn voorbij gaat...de warmte blijft dus nog even...
dat hebben wij dus ook altijd, wij piesen altijd net naast de pot, geen dreigende weersomstandigheden..
man heb even gekeken net zoals miss C Weersverwachting Kerkrade Nederland | 14 daagse weersverwachting Kerkrade | weer Kerkrade - Weerplaza.nl weet niet of je het kan zien of kerkrade in beeld is dan... maar ongelooflijk die hitte index 41,4 om 3 uur.... en gewoon tempratuur vanmiddag hoogste 34,8 ...
Denk dat het hier (omgeving A'dam) niet lang meer op zich laat wachten. Het wordt met de minuut donkerder en de wind begint ook behoorlijk op te komen.
nou het begon met een hele grijze lucht vanochtend, net heeft het wel geregend en geonweerd; maar het was niiet echt heel heftig en de regenbui was voor heel korte duur, dus als dit het was....
Volgens buienradar hoeven we ons hier in de Achterhoek tot vanavond nog niet druk te maken. Komt wel wat sluierbewolking opzetten, wordt het gelijk benauwder van.
ik heb de boodschappen al gedaan voor het geval dat.... het is stik benauwd ben errug blij met de airco in de auto
Als ik weeronline moet geloven dan maken wij alleen maar kans op een licht buitje.....nou laat het dan maar even regenen dan koelt het tenminste wat af, de onweer mogen ze houden haha.....
hier in gorinchem helemaal niets alleen flinke bewolking en wat wind ik wil ook even regen scheelt heel wat gesproei vanavond
Hier zou 10 minuten geleden een rode stip precies boven ons zitten, ik de stoelkussens naar binnen ed, want het werd wel donker, maar toen brak ineens het zonnetje door!
Ik keek steeds op het 3 uur vooruit kaartje en daarop had het om half 11 bij ons ook moeten losbarsten. Beetje jammer dat dat niet zo is