hier net ietsje meer gerommel en paar flinke flisen en heeft ff ietsje harder geregend maar niet eens genoeg om plassen te vormen. Nu schijnt de zon weer, al is het nog wel erg bewolkt
hier schijnt de zon en is het over de 30 graden dus voelt wel beetje raar dat het ergens anders zo'n rotweer is... kan je altijd zo slecht voorstellen als je zelf buitenloopt. als ik op buienradar lijk dan blijft het hier nog warm (niet dat ik dat nou geweldig vind PUF PUF)
hier in arnhem-zuid zou het volgens weeronline rond 9 uur gaan regenen.... niks gezien/gevoeld... tis hier nogsteeds bloedheet, lichte sluierbewolking en een klein briesje...... ben benieuwd.....
Hier (omgeving Tilburg) is het vrij rustig. Er zijn twee buitjes geweest met even lichte regen en dat duurde nog geen 5 minuten. Nu schijnt de zon veer volop. Groetjes, The Girls
Nou, al een tijdje geen regen of onweer meer te zien.... maar t blijft wel aardig warm volgensmij,..... blergh
Uiteindelijk zijn hier 2 spetters gevallen, geen enkel dondertje en de wind is weer gaan liggen... Pfff daar heb je toch niks aan
Hier (grens Groningen/Drenthe) is er NIKS aan de hand!!! Klein beetje bewolking,meer niet!!! Van mij mag het wel even flink regenen en onweer, ik hou er wel van! Koelt het heerlijk af en kan ik vannacht tenminste fatsoenlijk slapen haha!
hier was het om 9 uur echt hysterisch noodweer. het onweer klonk zo hard dat het leek of er metalen platen op de straat gegooid werden. ik vind dat stiekem altijd wel boeiend. rond 10.00 was het droog. om 10.30 nog een hele hevige regenbui en nu is het wisselend bewolkt en zonnig. maar wat is het alweer klef weer zeg
Ik woon bij Eindhoven en hier is niets te zien. Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. Ga wel kapot van de hitte hier,pff.
hier in den haag/wassenaar ff droog en meer zonnig.. vanmorgen regen en wat gerommel.. maar kijk eens ff voor de lol op buienradar.. er komt vanavond behoorlijk wat gedonder zo te zien
Hier in Brabant was het vanmorgen mooi zonnig maar ik zag al van die onweer wolken aankomen en jawel.... Dochterlief is nog maar net naar school,helemaal zomers gekleed natuurlijk en de regen en onweer is hier inmiddels..... Het rommelt ontzettend in de lucht,steeds regen en geknal en dan weer gerommel. Behoorlijk onrustig in de lucht! Merk het zelfs aan mezelf van ik ben echt super onrustig,niks aan zo! Enige wat wel een voordeel is dat de ramen beneden nu tegen elkaar open staan en het heerlijk doorwaait binnen. Dus de hitte gaat nu echt mn huis uit,dat is wel lekker. Mn jongste is nu ook veel rustiger nu het niet meer zo heet is binnen. Maar het weer..... Ik denk dat het straks echt los barst hier.