stuur die regen maar hier heen hoor.. moest net even naar buiten en mijn hemel wat is het heet Lenn ligt al lang en breed naar bed, heeft ook last van de warmte.. ben benieuwd..
Moet eigelijk wel een beetje lachen om dit topic. Het voelt net alsof er een ramp staat te gebeuren. Haha
Het is echt vies klam buiten. Binnen is het wel lekker. Ik woon in Midden Brabant en hier zijn wat drupjes gevallen, niet meer. Het weer betrekt wel steeds, maar dan klaart het weer op. Nog geen onweer/bliksem hier. Ik hoop trouwens niet dat het hier echt gaat plenzen, want dan overstroomt het paadje naar onze voor- en achterdeur. Slecht aangelegd. Dit was het resultaat van een kwartier hoosbui vorige week:
Wageningen is bewolkt maar droog. Toch maar de ventilator naar beneden gehaald en mn dochter staat er heerlijk voor! Toch nog iemand die het wat koeler heeft haha
Ik woon in Haarlem en het is hier al de hele ochtend donker en het begon net ook wel wat te regenen, maar daar blijft het tot nu dan ook bij.
denk dat wij hier alleen wat regen krijgen, ik hoop tenminste dat we wat regen krijgen. Wij ontspringen meestal de dans hiero. Maar denk dat we vanacht met de 2e lading wel een fikse lading gaan krijgen brrrr snachts vind ik nog erger dan overdag!
hier heeft het vanochtend tussen 9 en 11 echt kei en keihard geregend met flink onweer en flitsen, voor de temperatuur maakte het niks uit, nu weer alles helder, flinke zon en bloedheet.