Hier schapenwolkjes, een heerlijk briesje en de zon schijnt lekker. Prima weer, ik hou wel van dit soort temperaturen! Jammer dat ik met mijn neus in de boeken moet
hier regio zaltbommel niks alleen is de temp van 33 naar 29 gegaan, dus zonder buien toch wat minder heet
Friesland noord. Bloedje heet en zon af en toe wat sluierbewolking. Vanmorgen vroeg leek zich aan de zee kant wat te ontwikkelen maar het is gebleven bij een paar donkere wolken.
Volgens buienradar gaat het hier tussen 13 en 13.30 uur regenen, dan is het alweer klaar....ben benieuwd. Valt allemaal wel weer mee dus
Hier = west-brabant, al om 9.30u onweer, met buien gaat het over, dan regen, dan zon. Wel nog steeds erg warm!!
Zoetermeer droog en af en toe een zonnetje, heeft heel even hard geregend en een beetje geonweerd, verder niets. Ik ben ook oud-Wormernees
volgens buienrader hier in limburg pas vanavond laat en morgen vroeg pas regen...hier schijnt de zon nog vollop en bloedje heet!
Nou hier in rotterdam is het tot nu toe allemaal meegevallen 1 grote bui gehad met vooral veel bliksem en bijna geen knallen maar de echte buien moeten nog komen.....ik vind het eigenlijk best spannend
Hier (achterhoek) is ook nog niks van een naderende bui of onweer te bespeuren. Gewoon heeeeerlijk warm met een mooi zonnetje en blauwe lucht.
volgens de voorspellingen komen er vanmiddag/vanavond een aantal buiengolven vanuit Belgie en Frankrijk deze kant op. Er kunnen zelfs ook nog buiengebieden ontstaan. (die zijn dus nu nog niet te zien)
Buien radar is al veranderd van grote rode regen en onweersvlekken, naar alleen bewolking en af en toe een bui. Hier nog steeds niks (wieringerwerf). Wel bewolkt en een beetje afgekoeld naar 25 graden. Prima weertje zo.....
Hier in Groningen is het super warm en broeierig en hetzelfde geldt voor Assen.. Nog geen drupje regen of donderwolk gezien.
Wat een genot om aan zee te wonen! Vanochtend een heerlijke verfrissende onweersbui gehad hier(stelde niet heel veel voor), nu is het wel warm, het zonnetje schijnt maar er staat ook een heerlijk koel briesje. Zoals ik net heb gezien op buienradar krijgen we later op de middag en avond hier nog wat regen en er was ook nog wat onweer te zien boven Zeeland, dus we wachten af. Maar op het moment kunnen we weer lekker in de tuin zitten en is het gelukkig een stuk minder benauwd dan gisteren.
deventer strak blauwe lucht en heerlijk warm, geniet van dit weer heerlijk. ze verwachten hier vanavond laat/ vannacht pas regen.
oh wat heerlijk zeg! ben jaloers!!! hier is het wel 34 graden achter het huis..... geen plek om te zitten nu pffff.... zit binnen met de ventilator aan.... dat mijn dochters kunnen slapen in die hitte zeg! die liggen heerlijk te slapen namelijk.... onbegrijpelijk!
Hier is het belachelijk warm, no way dat ik naar buiten ga vandaag. En als ik op de buienradar kijk dan lijkt het alsof het ons allemaal bespaard blijft, of de 24uurs verwachting moet nog zo veranderen dat alle trammelant ineens een slinger in onze richting maakt.
Hier ook nog geen druppel, de zon schijnt volop en ik vind het echt kl*te, voel me eigen echt beroerd door die warmte en benauwdheid Misselijk, duizelig en ik heb de hele tijd harde buiken