Noodweer

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hier schapenwolkjes, een heerlijk briesje en de zon schijnt lekker. Prima weer, ik hou wel van dit soort temperaturen! Jammer dat ik met mijn neus in de boeken moet:(

2. hier regio zaltbommel niks

alleen is de temp van 33 naar 29 gegaan, dus zonder buien toch wat minder heet :D

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Friesland noord. Bloedje heet en zon af en toe wat sluierbewolking. Vanmorgen vroeg leek zich aan de zee kant wat te ontwikkelen maar het is gebleven bij een paar donkere wolken.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Volgens buienradar gaat het hier tussen 13 en 13.30 uur regenen, dan is het alweer klaar....ben benieuwd. Valt allemaal wel weer mee dus ;)

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hier = west-brabant, al om 9.30u onweer, met buien gaat het over, dan regen, dan zon. Wel nog steeds erg warm!!

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zoetermeer droog en af en toe een zonnetje, heeft heel even hard geregend en een beetje geonweerd, verder niets.

Ik ben ook oud-Wormernees :D

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    volgens buienrader hier in limburg pas vanavond laat en morgen vroeg pas regen...hier schijnt de zon nog vollop en bloedje heet!

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Nou hier in rotterdam is het tot nu toe allemaal meegevallen 1 grote bui gehad met vooral veel bliksem en bijna geen knallen maar de echte buien moeten nog komen.....ik vind het eigenlijk best spannend :)

9. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Hier (achterhoek) is ook nog niks van een naderende bui of onweer te bespeuren. Gewoon heeeeerlijk warm met een mooi zonnetje en blauwe lucht.

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier in Den Bosch net welgeteld 1 min licht regen gehad....zou dit t dan weer zijn voor vandaag?

11. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    volgens de voorspellingen komen er vanmiddag/vanavond een aantal buiengolven vanuit Belgie en Frankrijk deze kant op. Er kunnen zelfs ook nog buiengebieden ontstaan. (die zijn dus nu nog niet te zien)

12. Dronte (flevoland ) nog steeds nik benauwd warm en zon

13. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buien radar is al veranderd van grote rode regen en onweersvlekken, naar alleen bewolking en af en toe een bui. Hier nog steeds niks (wieringerwerf). Wel bewolkt en een beetje afgekoeld naar 25 graden. Prima weertje zo.....

14. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier in het Noord-oosten nog steeds broeierig en warm, het is vandaag echt extreem hoor....

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hier in Groningen is het super warm en broeierig en hetzelfde geldt voor Assen..
    Nog geen drupje regen of donderwolk gezien.

16. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Wat een genot om aan zee te wonen! Vanochtend een heerlijke verfrissende onweersbui gehad hier(stelde niet heel veel voor), nu is het wel warm, het zonnetje schijnt maar er staat ook een heerlijk koel briesje. Zoals ik net heb gezien op buienradar krijgen we later op de middag en avond hier nog wat regen en er was ook nog wat onweer te zien boven Zeeland, dus we wachten af. Maar op het moment kunnen we weer lekker in de tuin zitten en is het gelukkig een stuk minder benauwd dan gisteren.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    deventer strak blauwe lucht en heerlijk warm, geniet van dit weer heerlijk. ze verwachten hier vanavond laat/ vannacht pas regen.

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

oh wat heerlijk zeg! ben jaloers!!! hier is het wel 34 graden achter het huis..... geen plek om te zitten nu pffff.... zit binnen met de ventilator aan.... dat mijn dochters kunnen slapen in die hitte zeg! die liggen heerlijk te slapen namelijk.... onbegrijpelijk!:p

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hier is het belachelijk warm, no way dat ik naar buiten ga vandaag.
    En als ik op de buienradar kijk dan lijkt het alsof het ons allemaal bespaard blijft, of de 24uurs verwachting moet nog zo veranderen dat alle trammelant ineens een slinger in onze richting maakt.

20. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hier ook nog geen druppel, de zon schijnt volop en ik vind het echt kl*te, voel me eigen echt beroerd door die warmte en benauwdheid :( Misselijk, duizelig en ik heb de hele tijd harde buiken :(:(

Deel Deze Pagina