Hier in Steenwijk, nog niet veel vanmiddag een hoosbui, en wat onweer, maar verder nog erg broeierig en warm.
hier in drenthe (assen) heeft het toch ook flink geregend, niet heel lang, maar wel hard (was net achterin de tuin de caravan aan het schoonmaken was dus goed nat hahaha) onweer stelde niet veel voor
op nu.nl staat al dat het extreem weer blijkt mee te vallen en het niet meer zo extreem word zoals verwacht was.
hier ook nog helemaal niks.... Dat weeralarm wordt al ruim 2 a 3 jaar voor niks afgegeven hoor !! . trap der niet meer in .
Ik zit er op te wachten. Veeeel te warm en plakkerig hier (NoordBrabant). Is nog niet veel meer dan wat miezerregen wat niks voorstelt. Waar is die onweer als je het wilt?
Hier (Noord Brabant/Zeeland) nog mooie blauwe lucht en in de verte wat wolken... vooralsnog geen noodweer dus
Hier in Den Haag lichte bewolking. Vandaag een hele tijd op het strand gezeten, het was echt heerlijk! Ik kan me niet voorstellen dat t hier nog los barst
Heb het ook al in het andere topic gezegd, maar het valt een beetje tegen Koufront ( wat voor onweer zorgt, kou + warmte ) is al gepasseerd en daar vanuit zouden de buien moeten ontstaan. Is helaas niet gebeurt. Alle ingrediënten waren er, maar de ontsteking bleef uit. Wie weet wat er vanavond nog gebeurd, maar ik heb er een hard hoofd in.
nou hier gaven ze waarschuwingen vandaag nou wouwww wat en noodweer whahahahaha ja.. t was benauwd maar verder niks aant handje..
Hier in z holland nog niks alleen vieze plakkerige warmte. In huis gewoon nu nog 23 graden en ramen en deuren staan open. Pfff word een plakkerige nacht.
hier was het heel plakkerig. het heeft hier niet geregend en ook geen onweer. het is nu lekker koel buiten
Gelukkig niks gebeurd maar wij wonen 20 km van waar Donderdag die doden zijn gevallen bij dat festival. En die lucht zag er van de ene op de andere minuut heel akelig uit toen. Groen/ geel/ grijs het leek echt meer op een tornado. Draaide constant.
Nou ik denk dat hier zo in gelderland het onweer losbreekt een dag later dan verwacht maar ik zie donkere wolken mahn ....