Hai meiden, Vanmiddag heb ik verkade nobo spritsen met melk chocolade gekocht. Later ging mijn man boodschappen doen en kwam met dezelde thuis. Ik maakte de verpakking open en vond dat ze nogal naar citrus roken, er zit ook citroen schil in zag im dus ik dacht het zal wel horen. Had er een paar op en dacht, ik vind ze toch raar smaken. Dus ik trek de andere verpakking open om te vergelijken. Die koeken smaken wel zoals het hoort. Het leek wel alsof ze zijn uitgeschoten met iets. Heel raar. Zou dit kwaad kunnen? En hebben jullie het wel eens met iets gehad dat totaal anders smaakte?
Kan vast geen kwaad, maar ik zou verkade er wel over mailen/schrijven/bellen. Vaak willen ze dan enkele codes op de verpakking weten, stellen ze een onderzoek in, en krijg jij een doos koekjes toegestuurd
Heb het online contact formulier ingevuld. Ik hoef geen nieuwe. Hoop alleen maar dat het product veilig is
Hier eens met lays chips gehad. De zak was nog dicht en ik vond hem thuis zo licht. Dus op de weegschaal en bleek de helft in te zitten dan op de verpakking. Die zak opgestuurd naar lays en paar dagen later mooi een doos met 6!!!! Zakken chips in verschillende smaken gekregen! Dus zou zeggen: opsturen! Nederlanders houden van gratis! Maareh... Staat er niet ergens in een klrin hoekje ' verbeterd recept' of ets in die trant? Niet dat het voor jou beter was natuurlijk.