Hier is de lucht grijs. Hoopte op spectaculair weer maar dat is op dit moment niet aan de orde in omgeving Amsterdam. Vanmiddag wel een fikse bui gehad in de apenheul.
Bij NU.nl staat weer dat er ondertussen heel veel mensen zijn vertrokken. Er is ook een speciaal nummer geopend nu voor mensen die willen weten hoe het daar is.
dit bedoel ik.. er komt nog meer aan.. dit is de verwachting voor 00.00. Ik zou nu niet graag op pinkpop zijn hoor
Pff zo te zien krijgen ze dus nog aardig wat te verduren.... De bliksem is wel ingeslagen op een mast op het pp terrein, maar voor zover ik gehoord heb nu is dat wel goed afgelopen, alleen moeten ze daar nog een half uur uit de buurt blijven.
Hier paar druppels gehad, lucht is gelig en waait iets meer. (flevoland) Komt idd wel veel meer nog aan
Vanmiddag hele zware bui gehad, het leek wel nacht en nu komt er weer wat aan ben benieuwt......word alweer aardig donker en de lucht ziet er niet goed uit
Schoonvader is op pinkpop met mn schoonbroertje en alles is goed daar.zwaarste is al voorbij. Hier (middenlimburg) ook al een stuk minder en de lucht is nu geel ipv groen.
Zag het ook idd. Maar op weeronline kan ik nu zien tot 23:00 en zie nog geen nieuwe onweer. Hoop dat het rustig blijft hier. Wat sneu voor de pinkpop gangers.
In twente is het zo donker dat ik de lampen aan heb. Ben benieuwd. Vanmiddag ook een goede bui gehad maar dat was maar 10 minuutjes of zo. Edit: zie net op buienradar dat de hevige buien boven twente al weer afgezwakt zijn. We wachten het af!