Wij hadden vanmiddag rond 16 uur een onweersbui met wat regen, maar niet heel veel... daarna weer droog en zonnig.
Hier nu een hele rare lucht. Helemaal geel, de zo'n schijnt nog in de toppen van de bomen, maar verder is het superdonker. Het onweert en het waait, maar het regent nauwelijks....
Hier ook begint nu te regenen was vanmiddag even bij mn ouders op de camping in Nijverdal ben van narigheid naar huis gaan rijden zooo onderweg flink noodweer gehad! hoop dat t meevalt!
H er is de lucht ook veranderd van kanariegeel, naar oranje.... En een regenboog Bizar, maar verder is het qua weer niet heel spectaculair. Af en toe een flits en een donder en dat is het dan.
Hier wat regen, naar verder niet. Wel een rare licht en ontzettend benauwd. Mag van mij flink gaan onweren en regenen om af te koelen. Ik ben net thuis en het is nog 26 graden buiten
Als ik nu op Buienradar kijk krijgen we vannacht nog wat. Hier op een paar drupjes na nog niks gehad vanavond. Zo warm...
Hier toch enorm mooie grote en lange flitsen in brabant. Gezellig buiten zit en kijk naar het weer-weer.
Het is helemaal niet afgekoeld. Het is wel mooi idd om die flitsen te zien. Vroeger keek ik altijd met mijn vader uit het zolderraam en dan probeerde we foto's te maken. Zo'n mooie herinnering aan onweer
Alles bij elkaar 2 hele druppels misschien? (vlakbij Schiphol) Flinke regenbuien vind ik prima, maar ik ben als de dood voor onweer Laat dat bij ons ajb wegblijven.
Het heeft bij ons (belgie) in de nacht gehageld en enorme hagels waren het. Overal deuken( autos en rolluiken) in en koepels kapot . Vanacht verwachten we nog ergere weer.