Deze nacht hevig onweer gehad (België). Serieuze harde donderknallen. Zo had ik het nog nooit gehoord! Werd er zelfs bang van hoor.
Volgens mij is het hier heel erg meegevallen gelukkig schampte ons net (overijssel) wel gerommeld en veel lichten en ook wel wat donderslagen / gerommel maar niks noemenswaardig terwijl ik echt geeeeen fan van onweer ben! viel mee dus gelukkig maar sommige plekken is het echt heel heftig geweest zag ik in t nieuws
Hier ook wakker geworden van het onweer. Klonk gelukkig niet extreem hard maar wel heel eng vond ik. Denk dat wij geluk hebben gehad. Ik keek even half slapend op mijn gsm naar buienradar en ik zag een wolk die bijna groter was dan Nederland en België samen. Zal wel heel hevig geweest zijn?
Jeetje wat een lange nacht, ben zooo moe. Op zich viel het onweer wel mee, maar heb er toch van wakker gelegen. Ik ga even de beelden opzoeken over het weer in Duitsland.
Ik heb er mooi doorheen geslapen. Ventilator stond aan en had oordoppen in. Wel erg voor Duitsland. We geven ze op hun donder
Alle ramen in huis open gehad tot vanmorgen half 9. het heeft hier echt super hard gewaaid en het kwam met bakken uit de hemel echt flink gestormd maar heb er weinig van mee gekregen. vriend lief was al vroeg op om te gaan kijken
Vannacht heeft het stevig geregend met het nodige onweer erbij, maar dat was niets vergeleken met de nacht ervoor...
vannacht ging het hier harder tekeer als gisteravond. Rond kwart voor 5 sloeg hier heel dichtbij de bliksem in en viel de stroom hier uit, de aardlek. Toen vond ik het enger als gisterenavond.
jee heftig!! raam van onze jongste was helemaal open gewaaid vensterbank enz nat maar verder ook niet.. nu heerlijk zon en warm!
Ik had 3 kleine tornado's gister maar gelukkig verplaatste een daarvan zich vrij regelmatig richting de speeltuin dus de schade bleef beperkt...
nou nou nog meer ik denk dat het hooguit heftige regen is.. hier inutrecht niks gevallen terwijl er gister voorbereidingen getroffen werden voor het noodweer.. is hier niet geweest. Wel erg van die doden zeg..pff heftig kan het weer zijn.. ik wou dat het hier ff ging onweren gossie, het is verschrikkelijk benauwd hier..