Wat een water en heftig weer is het geweest zeg....ik zie het in het nieuws Hier niet trouwens ( Friesland) Al is het wel bewolkt
Ben een beetje jaloers.... Hier schijnt het zonnetje en is het warm. Vanmorgen vroeg een klein buitje gehad. Kan niet zo goed tegen de warmte door de zwangerschap en verheug mij op elk buitje die eraan komt. Maar helaas gaan steeds alle buitjes om Leeuwarden heen. (Volgend jaar zal ik de zon weer heerlijk vinden en dat zal het hier ws alleen maar regenen)
Hier net al brandweer in de straat omdat men vermoedde dat er een gasleiding geknapt was oid door de druk van het water. Gelukkig viel het mee. Geen idee hoe ik zo bij mijn auto moet komen zonder natte voeten. Ook ik woon in Alphen aan den Rijn.
hier in Rijswijk regent het wat maar niet extreem ofzo en soms wat donders... vriend in Groningen heeft het droog zegt hij
Flevoland, niks aan de hand hihi. We zijn nu in Almere bij de Kemphaan. Lekker wandelen. Het is best lekker weer zelfs, alleen geen zonnetje. Maar van noodweer is hier absoluut geen sprake! Xxx
Ik kan het wel waarderen dat we hier in Amsterdam ook eindelijk eens wat onweer krijgen. Meestal zie ik met lege handen toe hoe Oost NL al de toffe bliksems krijgt . Het wateroverlast hier is wel iets minder. Man belde net al dat hij vast staat met de auto, omdat de route die hij normaal neemt volledig blank staat. Hij had al een half uur thuis geweest moeten zijn, maar dat zal nu wel even duren. Maar dochterlief kan het wateroverlast dan wel weer waarderen. Hoe dieper de plas en hoe viezer je ervan wordt, hoe leuker het is om erin te springen is haar motto (zucht...).
Jeminee....... Hier in zwolle strakblauwe lucht en heerlijk weer. Alleen afgelopen zaterdagochtend en zaterdagnacht heeft het even flink geregend.
HIer af en toe een bui en wat donder maar verder nog niet echt veel. Ik zit net op het randje, waarschijnlijk word het vanmiddag meer. Maar we zien wel... Intussen is dit mooi een goede test voor de voortent van de caravan. Hij lekte vorig jaar wat op de naden, dus die heb ik gisteren ingesmeerd met naadverdichter. Nu alleen in de gaten houden of ik alles gehad heb. *blij is met buren waarvan ik de caravan in het weiland tegenover ons huis mocht zetten*
Hier Delft wel veel regen gezien wat onweer maar niet zo extreem als ik bij sommige hoor. Of ik ben er door heen geslapen vannacht. Denk het laatste.
Zo heeee...! Hier is het gewoon lekker en warm weer. (Overijssel). Wat een grote verschillen in een klein land he. Succes met drooghouden!
Hier (midden gld) is het flink aan het regenen en rommelt wat Maar echte onweer zet (helaas) nog niet door
Hier ook volop zon en wind. Heb het zonnescherm naar beneden en de ventilator aan. Succes met droog houden! Gaat echt te keer als ik het zo op internet lees.
Inmisdels al ruim een uur aan het schuilen in de landgoedwnkel voor flinke onweer en regenbui die maar niet over lijkt textrekken